Začátkem ledna 2017 na český trh oficiálně vstupuje nová banka Creditas. Instituce dosud působila jako spořitelní družstvo Záložna Creditas, plánovanou změnu na bankovní ústav ohlásila loni v říjnu. V retailu se chce prosadit prostřednictvím údajně nejvýhodnějších podmínek spořicích účtů na trhu s úročením 1,1 % ročně. Termínované vklady se pohybují na neměnné sazbě 2,5 % ročně. Během roku 2017 plánuje banka Creditas doplnit své portfolio o investiční produkty.
„Chceme být pro klienty jejich hlavní bankou pro platební styk a pro výhodné zhodnocování úspor. Základem jsou proto sazby pro spoření a běžný účet s širokou škálou nástrojů obsluhy. Klienti jistě ocení i nové pobočky,“ řekl o konstrukci nabídky pro retailové klienty předseda představenstva Creditas Vladimír Hořejší. Na designu poboček se podílela společnost Moris Design. V roce 2017 plánuje mít banka 16 poboček, původní záložna jich měla 14, ty prošly redesignem.

Vizualizace interiéru, který navrhla společnost Moris Design
Zaměření banky na dlouhodobé úspory vychází už z předchozího zacílení spořitelní záložny. V současnosti má kolem 19.500 klientů. Aktiva banky se pohybují kolem 11 miliard Kč, vklady klientů činí zhruba 9,5 miliardy Kč.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
