Moneta Money Bank má po pěti letech novou kreativní agenturu. Z uzavřeného tendru, do něhož bylo přizváno pět agentur, vyšel vítězně Kaspen/Jung von Matt, který tak nahradil Labstore, dosavadní agenturu Monety. Labstore přitom předem avizoval, že se tendru nezúčastní. Tendru se účastnily taky agentury Havas, McCann Prague a Nydrle. Informaci Médiáře o změně potvrdil mluvčí banky Jakub Švestka. „Spolupráce s novou agenturou začala 1. listopadu tohoto roku,“ uvedl. Kreativní servis pro digital bance zajišťuje agentura McCann Prague.
Labstore dělal pro Monetu (respektive GE Money Bank) od jara 2013, známé se staly spoty s mrzutým kocourem, jenž promlouvá hlasem Marka Taclíka. Kocoura využila Moneta i v letošní letní kampani Není o čem, pod ní ale byla s interním týmem banky podepsaná už agentura McCann Prague, mělo jít právě o digitální kampaň. Od Labstoru se v září objevil rozšířený spot s Jiří Bartoškou, poprvé uvedený letos na jaře.
Nerudný kocour z komunikace finančního ústavu nemusí zmizet. „Cílem tendru je zvolit partnera, se kterým začneme pracovat na posunu našeho současného kreativního konceptu,“ předeslal v září Jan Müller, seniorní manažer marketingové komunikace Moneta Money Bank.