Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Banka Moneta si místo Labstoru vybrala Kaspen

Moneta Money Bank má po pěti letech novou kreativní agenturu. Z uzavřeného tendru, do něhož bylo přizváno pět agentur, vyšel vítězně Kaspen/Jung von Matt, který tak nahradil Labstore, dosavadní agenturu Monety. Labstore přitom předem avizoval, že se tendru nezúčastní. Tendru se účastnily taky agentury Havas, McCann Prague a Nydrle. Informaci Médiáře o změně potvrdil mluvčí banky Jakub Švestka. “Spolupráce s novou agenturou začala 1. listopadu tohoto roku,” uvedl. Kreativní servis pro digital bance zajišťuje agentura McCann Prague.

Kampaně Moneta Money Bank jsou známé mrzutým kocourem s hlasem Marka Taclíka

Kampaně Moneta Money Bank jsou známé mrzutým kocourem s hlasem Marka Taclíka

Labstore dělal pro Monetu (respektive GE Money Bank) od jara 2013, známé se staly spoty s mrzutým kocourem, jenž promlouvá hlasem Marka Taclíka. Kocoura využila Moneta i v letošní letní kampani Není o čem, pod ní ale byla s interním týmem banky podepsaná už agentura McCann Prague, mělo jít právě o digitální kampaň. Od Labstoru se v září objevil rozšířený spot s Jiří Bartoškou, poprvé uvedený letos na jaře.

Nerudný kocour z komunikace finančního ústavu nemusí zmizet. „Cílem tendru je zvolit partnera, se kterým začneme pracovat na posunu našeho současného kreativního konceptu,“ předeslal v září Jan Müller, seniorní manažer marketingové komunikace Moneta Money Bank.