Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Bankovní skupina UniCredit mění slogan

UniCredit

UniCredit v Česku

Nový slogan italské bankovní skupiny UniCredit zní Banka pro všechno, na čem záleží (anglicky Banking that matters). Nový slogan vytvořila reklamní agentura Leagas Delaney Italia a bude přeložen do 12 jazyků ve všech zemích, kde banka působí, v souladu s přístupem Jedna banka, jeden UniCredit. Dosavadní slogan zněl Jednou jste dole, jednou nahoře, s námi zvládnete obojí. Nový bude banka používat ve všech marketingových materiálech.