Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Barrandov dostal pokutu za příspěvky o JCDecaux

  • ČTK
  • 20. 12. 2019 00:00

Provozovatel Televize Barrandov dostal od vysílací rady pokutu 200.000 Kč kvůli nevyváženým příspěvkům o reklamní společnosti JCDecaux. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání to uvedla v tiskové zprávě.

Televize v pořadu Moje zprávy letos v březnu a dubnu odvysílala příspěvky s tvrzením ohledně podnikatelské činnosti JCDecaux a probíhajícího trestního řízení, jež byla předkládána jako fakta, přičemž zainteresované osoby a subjekty nedostaly podle rady prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit a případ byl prezentován jednostranně.

„Pořad prezentoval jasný, předem stanovený postoj a jako takový jej lze považovat za předpojatý a snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměrů tvůrců. Neposkytl tedy objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů,“ uvedla rada ve zdůvodnění.

Televize, kterou provozuje Barrandov Televizní Studio podnikatele Jaromíra Soukupa, dostala od rady pokuty za nevyvážené pořady už v minulosti. Naposled letos v srpnu to bylo 400.000 Kč za pořad Kauzy Jaromíra Soukupa.