Televize Barrandov podruhé přejmenovává nejmladší ze svých čtyř kanálů. Ten na podzim 2015 startoval jako Barrandov Muzika, od ledna 2017 se nazývá Barrandov Family, začátkem tohoto týdne se změnil na Barrandov News. Loňská změna na Barrandov Family měla přinést vyšší sledovanost než pár desetin procenta, program nicméně letos v srpnu sledovalo jen 0,11 % tuzemského publika. V pondělí, první den pod novým názvem, stanice podílem 0,23 % překonala letošní průměr Barrandov Family, oznámil dnes provozovatel.
Novým pořadem na občerstvené stanici jsou Moje zprávy, náhražka v srpnu zrušené, klasické zpravodajské relace Naše zprávy. Jako devět dalších pořadů novinku uvádí majitel a ředitel Barrandova Jaromír Soukup. Moje zprávy se vysílají od pondělí 29. října každý všední den od 20.05 na hlavním kanálu Barrandova, na Barrandov News se opakují v pohyblivém čase kolem 21. až 22. hodiny. Včerejší premiéra měla 230.000 diváků starších 15 let, při podílu na publiku 5,9 %. Stala se tak nejsledovanějším formátem skupiny, do níž patří také kanály Barrandov Plus a Barrandov Kino.
„Nový formát tak dosáhl lepšího výsledku, než dosahovaly původní Naše zprávy, které měly letos v průměru 189.000 diváků,“ pochvaluje si Barrandov.
Přehrajte si první Moje zprávy z archivu
Úspěch prvního dne poměřuje též s výkonem lineárního vysílání české internetové jedničky Seznam.cz. „Přestože je obsah Barrandov News postaven na reprízách publicistických, zpravodajských a diskusních pořadů, dokázala stanice už v první den svého vysílání porazit Televizi Seznam, a to nejenom ve včerejším vysílání, ale i v rámci celého říjnového průměru, který činil 0,17 %,“ uvádí Soukupův Barrandov.
Nové označení čtvrtého kanálu Barrandova jako News je nepřesné. Jediným zdánlivě zpravodajským pořadem - a to ještě jen ve všední dny - jsou právě desetiminutové Moje zprávy, a i ty obsahují převážně Soukupovy komentáře.