Oproti původním zvěstem se televize Prima a Barrandov, dvojka a trojka tuzemského televizního trhu, dohodly na společném obchodním postupu i pro příští rok 2016. Obchodní zastoupení Media Club, patřící Primě, uzavřelo dohodu s prodejcem reklamy Media Master majitele Barrandova Jaromíra Soukupa a jeho mediálního domu Empresa Media, že bude zastupovat všechny čtyři stanice Barrandova.
Oproti dosavadní spolupráci budou nově dvě věci. Jednak půjde o zastoupení neexkluzivní, tedy Barrandov si bude moci přes Media Master reklamu prodávat i sám. A nabídka se v případě dospělých i dětských diváků rozdělí do dvou skupin - vždy s Barrandovem a bez Barrandova.
Jeden z balíčků už Prima před pár týdny prezentovala na tiskové konferenci a teď mu říká Exclusive, ten je bez Barrandova. Ten s Barrandovem se jmenuje Total. Pokud se pro něj inzerenti rozhodnou, půjde z takového společného prodeje Barrandovu 18 %, oproti letošním 13 %.
ROZLOŽENÍ REKLAMNÍCH PŘÍJMŮ ZASTOUPENÍ MEDIA CLUB | ||||||||
Prima | Prima Cool | Prima Love | Prima Zoom | Barrandov (hlavní + Kino + Plus + Muzika) | Óčko (hlavní + Gold | Prima Max | ostatní (Óčko, Óčko Gold, Prima Comedy Central, Mňam TV, Nickelodeon) | |
2015 | 56 % | 13 % | 8 % | 7 % | 13 % | 3 % | - | - |
2016 Exclusive | 55 % | 15 % | 9 % | 8 % | - | - | 3 % | 10 % |
2016 Total | 46 % | 12 % | 7 % | 7 % | 18 % | - | 2 % | 8 % |
Nový balíček zaměřený na děti od 4 do 14 let. V „exkluzivní“ variantě zahrne kanály Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central a Nickelodeon, v „totální“ i hlavní kanál Barrandova s pásmem Animáček a Barrandov Plus s dětským pásmem (v tomto balíčku bude mít Barrandov podíl na příjmech 21 %).
ROZLOŽENÍ REKLAMNÍCH PŘÍJMŮ ZASTOUPENÍ MEDIA CLUB | ||||||||
Prima | Prima Cool | Prima Comedy Central | Barrandov (hlavní + Plus) | Nickelodeon | ||||
Děti 4-14 Exclusive | 12 % | 42 % | 27 % | - | 19 % | |||
Děti 4-14 Total | 10 % | 33 % | 21 % | 21 % | 15 % |