Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Barrandov o ČT vysílal nevyváženě, míní regulátor

Kauzy Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Peníze jako rekvizity pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Foto: TV Barrandov

Regulátor vysílání má za to, že šéf a majitel televize Barrandov Jaromír Soukup není ve své publicistice vůči veřejnoprávní České televizi fér. Soukupův Barrandov proto začala rada pro vysílání v řízení o přestupku šetřit kvůli pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa ze středy 28. února tohoto roku. To byl první díl, v němž se Soukup věnoval České televizi, respektive jejímu hospodaření. Pokračuje v tom dosud, každou středu, kdy se Kauzy vysílají.

Tento ze Soukupových pořadů je založen pouze na jeho vystoupení, nikdo jiný v něm nepromlouvá. „V pořadu byl na značné ploše prezentován výhradně názor jediného účinkujícího na téma pořadu, aniž by byl dán prostor pro oponentní názor. Neposkytl tedy objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů,“ vadí radě pro vysílání. „Absolutně vylučuji jakékoli nepravdy,“ reagoval Soukup v minulých dnech na kritiku, která se po jeho Kauzách opakovaně ozývala z České televize a také z oborových asociací ARAS a FITES.