V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Barta a Kocourová doplňují tým Performics

Michal Barta

Michal Barta

Výkonnostní agentura Performics ze skupiny Publicis přibrala do svého týmu dva nové členy. Michal Barta nastupuje na pozici account managera. Kromě komunikace a udržování vztahů s klienty bude v agentuře navrhovat a zajišťovat realizaci marketingových strategií ve spolupráci s interními týmy, analyzovat úspěšnost výkonnostních kampaní, sledovat marketingové trendy, ale i tvořit a implementovat reklamní strategie, aby vedly ke zvýšení návratnosti investic a efektivnosti reklam. Dřív působil jako specialista na PPC v Tomatoes.sk. 

Kateřina Kocourová

Kateřina Kocourová

Pozici digital planner obsadí Kateřina Kocourová. V Performics uplatní své znalosti z dvouapůlleté předchozí zkušenosti v agentuře Adexpres, kde působila jako account manager a měla na starost kampaně pro klienty Sazka a Hero. Jako digital planner bude zastřešovat výkonnostní kampaně pro klienta O2.