
Michal Barta
Výkonnostní agentura Performics ze skupiny Publicis přibrala do svého týmu dva nové členy. Michal Barta nastupuje na pozici account managera. Kromě komunikace a udržování vztahů s klienty bude v agentuře navrhovat a zajišťovat realizaci marketingových strategií ve spolupráci s interními týmy, analyzovat úspěšnost výkonnostních kampaní, sledovat marketingové trendy, ale i tvořit a implementovat reklamní strategie, aby vedly ke zvýšení návratnosti investic a efektivnosti reklam. Dřív působil jako specialista na PPC v Tomatoes.sk.

Kateřina Kocourová
Pozici digital planner obsadí Kateřina Kocourová. V Performics uplatní své znalosti z dvouapůlleté předchozí zkušenosti v agentuře Adexpres, kde působila jako account manager a měla na starost kampaně pro klienty Sazka a Hero. Jako digital planner bude zastřešovat výkonnostní kampaně pro klienta O2.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
