
Martina Bartl
Martina Bartl, která před létem nastoupila do mediálního zastupitelství Atmedia na pozici head of channels accounts, dělá pro prodejce televizní reklamy už jen externě jako mediální konzultantka, a to od září. Pozici „suplují“ zástupce polské centrály Atmedia Tomáš Puczkowski s výkonnou ředitelkou české pobočky Michaelou Vasilovou. Sdělila to Médiáři. „Rozhodla jsem se primárně věnovat portálu Jdem ven a konzultačním službám v oblasti mediálního plánování a strategií, kterým se už nějakou dobu věnuji na volné noze,“ přiblížila.
Bartl má zároveň mateřské povinnosti, má tříletou dceru Annu, a ty ji přivedly k nápadu spustit zmíněný web Jdem ven, nabízející tipy na volnočasové akce pro děti a s dětmi, momentálně zaměřený na Prahu a Brno. „Webové stránky by je měly navést a umožnit jim orientovat se například v nabídce víkendových akcí. Nechceme stránky zaplňovat články či soutěžemi,“ říká Bartl, která portál provozuje s několika dalšími rodiči.