Do pražské pobočky dánské technologické firmy Adform, která poskytuje služby v oblasti digitální reklamy, nastoupil Dominik Kosorín. Nahrazuje Ondřeje Bartůňka, který v létě odešel vést digitální sekci mediální agentury Mindshare. Kosorín na pozici platform solutions lead pro pobočky Adformu v Česku, Turecku a Spojených arabských emirátech zodpovídá za vedení konzultantských týmů a péči o klíčové partnery. Předtím působil ve sdružení českých vydavatelů Cpex na pozici head of yield & data. Je autorem knih Introduction to Programmatic Advertising a Data in Digital Advertising. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a Warwick Business School.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden