Na reklamním festivalu v Cannes se rozběhlo mezinárodní klání mladých kreativců Young Lions, vítězů z jednotlivých zemí, včetně českých mladých lvů. Brief za sebou už má kategorie Print, proběhl v neděli. Barbora a Artiom z Triadu popsali, jaký inzerát mají vyrobit pro WWF, podívejte.

Bartůňka v Adformu nahradil Kosorín z Cpex

Dominik Kosorín

Dominik Kosorín

Do pražské pobočky dánské technologické firmy Adform, která poskytuje služby v oblasti digitální reklamy, nastoupil Dominik Kosorín. Nahrazuje Ondřeje Bartůňka, který v létě odešel vést digitální sekci mediální agentury Mindshare. Kosorín na pozici platform solutions lead pro pobočky Adformu v Česku, Turecku a Spojených arabských emirátech zodpovídá za vedení konzultantských týmů a péči o klíčové partnery. Předtím působil ve sdružení českých vydavatelů Cpex na pozici head of yield & data. Je autorem knih Introduction to Programmatic Advertising a Data in Digital Advertising. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a Warwick Business School.