Výrobce a prodejce obuvi Baťa má na pražském Andělu novou prodejnu o dvou podlažích a 370 metrech čtverečních prodejní plochy. Je otevřena od 25. února na adrese Nádražní 25, nedaleko výstupu z metra. Jde o vlajkovou prodejnu značky, a to v novém designovém konceptu. Provoz je narozdíl od starších baťovských prodejen plně obslužný a slibuje individuální přístup ke každému zákazníkovi. Téměř bezkrabicový obchod znamená, že se zákazník neobslouží sám, ale postarají se o něj prodavači. Na místě je k dispozici kompletní sortiment obuvi a doplňků.
Interiér prodejny navazuje na globální designový koncept Bata Red Two navržený italskými architekty, který je tvořen kombinací moderních materiálů z kovu a skla v bíločerveném provedení vytvářející světlé, čisté a vzdušné prostředí. V tomto provedení je nicméně pražská prodejna úplně první na světě. „Koncept bíločervené butikové prodejny je díky svému uspořádání mnohem přehlednější než starší koncepty. V prodejní části nenajdete žádné krabice, díky tomu působí celý prostor elegantně a čistě. Na místě je současně i dostatek moderního sezení pro naše zákazníky,“ podotýká Ondřej Cedidla, marketingový manažer Bati pro Česko a Slovensko.
Vlajková prodejna nabízí kompletní sortiment zboží Baťa - až 900 modelů bot a 130 typů kabelek - od víc než 20 světových značek. „Mimo baťovské značky a naše exkluzivní a limitované kolekce je pro naše zákazníky v nabídce připravena obuv značek Gabor, Högl, Vagabond nebo sportovní boty od značek Adidas, Nike, Merrell nebo Skechers. Celková nabídka činí více než 12.000 párů bot v dámských, pánských a dětských kolekcí,“ doplňuje Cedidla.
Otevření vlajkové prodejny v novém designu je součástí globální marketingové strategie Bati poskytnout zákazníkům překvapivý a neobyčejný zážitek z moderního nakupování. To zdůrazňuje rovněž aktuální kampaň Překvapivě Baťa, jejímiž tvářemi jsou Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí.