Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Baťa otvírá na Andělu vlajkový obchod v novém konceptu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Výrobce a prodejce obuvi Baťa má na pražském Andělu novou prodejnu o dvou podlažích a 370 metrech čtverečních prodejní plochy. Je otevřena od 25. února na adrese Nádražní 25, nedaleko výstupu z metra. Jde o vlajkovou prodejnu značky, a to v novém designovém konceptu. Provoz je narozdíl od starších baťovských prodejen plně obslužný a slibuje individuální přístup ke každému zákazníkovi. Téměř bezkrabicový obchod znamená, že se zákazník neobslouží sám, ale postarají se o něj prodavači. Na místě je k dispozici kompletní sortiment obuvi a doplňků.

Interiér prodejny navazuje na globální designový koncept Bata Red Two navržený italskými architekty, který je tvořen kombinací moderních materiálů z kovu a skla v bíločerveném provedení vytvářející světlé, čisté a vzdušné prostředí. V tomto provedení je nicméně pražská prodejna úplně první na světě. „Koncept bíločervené butikové prodejny je díky svému uspořádání mnohem přehlednější než starší koncepty. V prodejní části nenajdete žádné krabice, díky tomu působí celý prostor elegantně a čistě. Na místě je současně i dostatek moderního sezení pro naše zákazníky,“ podotýká Ondřej Cedidla, marketingový manažer Bati pro Česko a Slovensko.

Vlajková prodejna nabízí kompletní sortiment zboží Baťa - až 900 modelů bot a 130 typů kabelek - od víc než 20 světových značek. „Mimo baťovské značky a naše exkluzivní a limitované kolekce je pro naše zákazníky v nabídce připravena obuv značek Gabor, Högl, Vagabond nebo sportovní boty od značek Adidas, Nike, Merrell nebo Skechers. Celková nabídka činí více než 12.000 párů bot v dámských, pánských a dětských kolekcí,“ doplňuje Cedidla. 

Otevření vlajkové prodejny v novém designu je součástí globální marketingové strategie Bati poskytnout zákazníkům překvapivý a neobyčejný zážitek z moderního nakupování. To zdůrazňuje rovněž aktuální kampaň Překvapivě Baťa, jejímiž tvářemi jsou Taťána a Ondřej Gregor Brzobohatí.

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Interiér nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu

Sortiment nového obchodu značky Baťa na Andělu