V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Bauer Media relaunchuje časopis Ano, šéfe!

Kuchyňské studio v Bauer Media

Kuchyňské studio v Bauer Media, kam přichází vařit Zdeněk Pohlreich

Kuchyňské studio v Bauer Media

Kuchyňské studio v Bauer Media

Rekvizitárna kuchyňského studia v Bauer Media

Rekvizitárna kuchyňského studia v Bauer Media

Časopis Ano, šéfe!, který vydává Bauer Media ve spolupráci s televizí Prima, prošel rozsáhlou obsahovou změnou. Upozadil obsah z televize, naopak přidal víc receptů a také kurz vaření s šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem, který čtenáři mohou vyhrát. „Relaunch, který jsme provedli od čísla 1/2018, spočívá především v odklonu od původní struktury titulu, přibližuje pro Médiář publisherka Dana Vajglová. „V předchozích číslech jsme věnovali mnohem větší prostor prezentaci čtyř restaurací, které úspěšně prošly pořadem Ano, šéfe! Součástí prezentace byl vždy návrat k původní televizní reportáži, postřehy redakce z vlastní návštěvy, Zdeňkovy hlášky, současné menu restaurace včetně receptu, který restaurace nejvíc proslavil, včetně cestovatelských a gastrotipů do okolí.“

„V novém Ano, šéfe! jsme téma neopustili, ale vybraným restauracím náleží pouze čtyři strany, které se zaměřují na Zdeňkovy hlášky a recepty restaurcí. Časopis naopak nabízí víc kulinárních témat, kterým se věnuje podrobněji. Představujeme nyní nové rubriky. Spolupráce s panem Pohlreichem je mnohem bližší. Důkazem toho je například rubrika Zdeněk Pohlreich vaří u nás, v rámci které Zdeněk připravuje vybrané pokrmy přímo v prostorách kulinárního studia Bauer Media. Další novinkou je rubrika Pojďme si dát, jež se věnuje některé z ‘moderních’ surovin, přičemž pro čtenáře surovinu představíme, nabídneme zajímavosti z jejího pěstování a nabídneme recepty, v nichž hraje hlavní roli,“ doplňuje publisherka.

Čtvrtletník s propojením na Pohlreichovy televizní hlášky poprvé vyšel v září 2016, v nákladu 50.000 výtisků. Stojí 45 Kč. Časopis dál redakčně i graficky zpracovává Bauer Media. Televize Prima, která Pohlreichovy pořady vysílá, zajišťuje titulu propagaci.

Časopis Ano, šéfe! v roce 2018

Časopis Ano, šéfe! v roce 2018