Do české komunikační skupiny Knowlimits Group nastupuje Petr Bažant, po Markétě Dyllong se stává druhým managing partnerem grupy. Bažant loni po 20 letech opustil mediální agentury Omnicom Media Group, kde posledních osm let působil jako ředitel. Jeho hlavním úkolem v novém působišti bude řídit obchodní vztahy v Česku a v dalších evropských zemích, v nichž Knowlimits momentálně působí, mezi něž patří Slovensko, Polsko a Maďarsko, a také výzkum a rozvoj nových produktů skupiny.
„Chci se zaměřit na služby poskytované klientům a podílet se na přípravě inovativních nástrojů, které se stávají nezbytnou přidanou hodnotou, kterou klienti od své mediální agentury očekávají,“ prohlašuje Petr Bažant, který do Knowlimits Group nastoupil na začátku listopadu. Skupinu podle její loňské výroční zprávy vlastní Jan Vidím (50 %), Rudolf Mihle (40 %) a Martin Kurzweil (10 %).