Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Bažant druhým managing partnerem Knowlimits

Petr Bažant

Dvaačtyřicetiletý Bažant začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení Mark BBDO, které nyní náleží do Omnicom Media Group. V roce 1997 ze skupiny odešel, aby zastával pozici deputy managing director v agentuře MediaCom. Následně působil jako mediální ředitel v Universal McCann. V roce 2001 se vrátil zpět do Omnicomu. Zde postupně zastával pozice mediálního ředitele OMD, byl managing director OMD a od roku 2008 byl zodpovědný také řízení nákupního sdružení Opera. Současně mezi roky 2006 a 2010 působil na pozici trading director pro střední a východní Evropu. V roce 2010 se pak stal generálním ředitelem Omnicom Media Group a tuto funkci zastával až do roku 2018

Do české komunikační skupiny Knowlimits Group nastupuje Petr Bažant, po Markétě Dyllong se stává druhým managing partnerem grupy. Bažant loni po 20 letech opustil mediální agentury Omnicom Media Group, kde posledních osm let působil jako ředitel. Jeho hlavním úkolem v novém působišti bude řídit obchodní vztahy v Česku a v dalších evropských zemích, v nichž Knowlimits momentálně působí, mezi něž patří Slovensko, Polsko a Maďarsko, a také výzkum a rozvoj nových produktů skupiny.

„Chci se zaměřit na služby poskytované klientům a podílet se na přípravě inovativních nástrojů, které se stávají nezbytnou přidanou hodnotou, kterou klienti od své mediální agentury očekávají,“ prohlašuje Petr Bažant, který do Knowlimits Group nastoupil na začátku listopadu. Skupinu podle její loňské výroční zprávy vlastní Jan Vidím (50 %), Rudolf Mihle (40 %) a Martin Kurzweil (10 %).