Becherovka mění design etikety, má působit prémiově a oslovit mladé

Becherovka v novém designu chce oslovit hlavně mladší generaci

Becherovka v novém designu chce oslovit hlavně mladší generaci

Mladší spotřebitele mají oslovit i drinky, ve kterých se dá Becherovka kombinovat s jinými nápoji

Mladší spotřebitele mají oslovit i drinky, ve kterých se dá Becherovka kombinovat s jinými nápoji

Bylinný alkoholický nápoj Becherovka mění design svého obalu, chce se více přiblížit mladé generaci. Za novou etiketou stojí designéři z londýnského studia Coley Porter Bell. Hlavní změnou etikety prošel prostor uprostřed, kde původní nápis nahradil symbol rodiny Becherů, který reprezentují iniciály JB. Dále je na láhvi nově logo Becherovky, podpis Jana Bechera a rok založení značky v červeném poli. Design má evokovat větší prémiovost nápoje a přibližovat ho více současnému světu, lahve v novém pojetí jsou už aktuálně v prodeji. 

Zleva nový design Becherovky versus starý

Vlevo nový design Becherovky, vpravo dosavadní pojetí etikety

„Vnímání Becherovky se zásadně mění. Už i mladší generace přicházejí na to, že se jedná o nadčasový drink. Všimněte si, že Becherovka má své místo i v prestižních barech nejen u nás. Je totiž vhodná k přípravě míchaných drinků,“ prohlašuje Jakub Will Loos, nový manažer značky Becherovka. Známý míchaný drink je například takzvaný beton, tedy kombinace Becherovky a toniku.

Becherovka se o získání generace mladších konzumentů dlouhodobě snaží, a to objížděním festivalů s takzvanou Becher Zone či třeba spojením s umělci a influencery na projektu Mákni srdcem, který realizoval v roce 2016. Jeho výsledkem byl návrh limitované kolekce lahví Becherovky mladými umělci.