Becherovka se spojila s českými umělci. Jejich výrobky nabídne Becher Market

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75  představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Kreativní dvojice Manufactory75 představí své výrobky na Becher Marketu jako první

Česká značka bylinného nápoje Becherovka spustí od 1. září internetový obchod Becher Market. Jeho prostřednictvím nabídne limitované edice výrobků od českých kreativců a řemeslných mistrů. Každý z vybraných umělců má na prezentaci svého výrobku na novém webu prostor 10 dnů. Jimi prezentované zboží má být inspirováno Becherovkou. Výrobci a kreativci se budou na Becher Marketu střídat až do února příštího roku.

Jako první své pouzdro na karty a bankovky z italské kůže představí dvojice českých kreativců Manufactory75. „Naše tvorba je spojená s nadšením a vírou, že vytváříme věci, které nejsou jen spotřebním zbožím, ale ke kterým si jejich majitelé vytvářejí osobní vztah,“ uvedli zakladatelé Manufactory75. Mezi další produkty, kteří se na webu představí, patří lahve Becherovky od designéra Jana Zábského, který loni vyhrál návrh limitované edice pro Becherovku v rámci projektu Mákni srdcem, nebo sešity A5 z dílny designérek Printintin.

Výrobky umělců je možné vyhrát nebo na ně dostat na Becher Marketu slevu. Zákazníci mají sdílet odkaz z webové stránky na své facebookové zdi a vyplní formulář. Poté budou informováni, zda dostali slevu nebo produkt vyhráli.