Becherovka využila „dobře namíchanou reklamní klasiku“

S řadou výhrad pustili reklamní kati na první místo spoty Becherovky od agentury VCCP.

Přinášíme pravidelné týdenní hodnocení nových českých kampaní, a to hodnocení od nejpovolanějších - samotných kreativců a stratégů z tuzemského reklamního průmyslu.

Reklamní katovna za 6. týden 2021

  1. VCCP: Skvěle namíchaný život (51 %)
    značka: Becherovka, klient: Jan Becher - Karlovarská becherovka
  2. Zaraguza: Vy máte své rituály, my k nim máme správný čaj (45 %)
    značka: Ahmad Tea, klient: Al-Namura
  3. Ogilvy: Goodbye & Hello (40 %)
    značka: Hello Bank!, klient: BNP Paribas Personal Finance
  4. DDB Prague: Způsob, jak začít žít jako dřív (38 %)
    klient: Magistrát hl. m. Prahy
  5. Saatchi & Saatchi: Energie tvarohu & lehkost jogurtu (33 %)
    značka, klient: Madeta

S nabídkou hodnotit obesíláme přes 30 tuzemských kreativců, stratégů a zástupců klientů. Tentokrát hodnotilo 13 katů. Na škále od 0 do 100 %, odstupňované po pěti bodech, každý ohodnotí každou z kampaní, všechna bodování zprůměrujeme do výsledného čísla. K vybraným kampaním můžou experti přidat slovní hodnocení.

1. VCCP s první kampaní pro likérku

Že úspěch není jen součástí práce a že je třeba na plný úvazek brát i samotný život, na to poukazuje značka Becherovka v nových spotech, které se v televizi objevují od začátku února. Kampaň z dílny VCCP je první spoluprací agentury s likérkou Pernod Ricard v Česku a na Slovensku. Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ uvádí Jakub Loos, manažer značky Becherovka. „Aktuální situace ještě víc zdůrazňuje poselství kampaně. Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.“ Proto reklama cílí na mladší věkovou skupinu, které chce ukázat, že je kromě práce dobré i naplno relaxovat a vychutnávat si život.

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Becherovka: Skvěle namíchaný život (VCCP)

Jakub HussarPříjemné flow, medový voiceover... jen ten pojem „životní profesionál“ křupe v puse jako písek.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaMožná budu nespravedlivá, ale tahle kampaň se zcela míjí tím, co považuji za sympatické, vtipné a nenásilné. Voiceover je neuvěřitelně vlezlý a užvaněný, vtipy prvoplánové (oheň = syndrom vyhoření, open space = terasa). Než být takovýto try-hard „životní profesionál“ na plný úvazek, to budu radši celoživotní amatér. A to mám Becherovku ráda...
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešVtipné kecy komunikaci nedělají. NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortTady jsem se vrátil do roku 2005, kdy jsme podobné koncepty šroubovali ve Stocku. Tenkrát to ještě šlo na novější značky, dnes je to úplně mimo. Nedovedu si představit, že se Becherovky, která je komunikačně tichá po x let, chytí mladé partičky, které nasávají někde pod rouškou noci.
Pavel Jechort

Petr VáclavíkPřijde mi, že ve spotu je toho namícháno více, než je zdrávo.
Petr Václavík (Czech Promotion)

Filip HumplTaková dobře namíchaná reklamní klasika, proč ne.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Ondřej SoučekTo copy je vlastně docela fajn, i když musim přemýšlet nad pojmem životní profesionál ve vztahu k Becherovce, a pořád mě napadá Miloš Zeman.
Ondřej Souček

Tomáš UrbánekKdyž vidím tenhle spot, říkám si, jestli měl, nebo neměl reagovat na aktuální situaci. Je divný koukat se na partu lidí, jak popíjí, v době, kdy se to nesmí. Jinak je to dobrá řemeslná práce, i když si myslim, že ta myšlenka není zas tak originální. Je to takový moc reklamní.
Tomáš Urbánek (TripleBang)

Michal ŠollerJooo, tohle můžu, má to spád, vtip, myšlenku. Dobrá práce.
Michal Šoller (Cognito)

Ivan PeterkaNa konceptu podobných životních profesionálů to už před Becherovkou postavila Vodka 42, ale zase servíruje dobře namíchanou režii a extrakt z uvěřitelných situací s kapkou alkoholu pro uvolnění.
Ivan Peterka (Peppermint)

Štěpán KleníkTak a je to tady! Po roce s covidem mi přijde divný, že jsou lidi na baru spokojený a bez roušek. Na mě je to moc ukecaný a trochu pseudo-chytrý.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaPěkný mix záběrů. Vypadá to, že do toho Becher trochu zamíchal i náš čtyři roky starej nápad pro Hanáckou. Mám raději vodku.
Manuel Prada (Comtech Can)

Petr LaštovkaKdyž na to budeme nahlížet tím, co se smí, a co už zase nesmí, nebo obráceně, tak asi minimálně ty domácí párty nejsou zrovna to, co se teď doporučuje. Takže životní profesionál je tak trochu jelito od vedle, ne? Je to hezky zpracované, o tom nespekuluju, jen mě to neoslovuje, omluva.
Petr Laštovka (VMLY&R Commerce)

2. Zaraguza po dvou letech opět s Ahmad Tea

Pražská Zaraguza připravila pro značku Ahmad Tea společnosti Al-Namura druhou televizní kampaň v řadě. Poprvé se Ahmad Tea představil na českém trhu vlastní kreativou v roce 2019. Jednalo se o příběh skupiny odborníků Ahmad Tea, kteří vybírají jen ty nejlepší ingredience pro své čaje. Díky úspěšnosti kampaně klient pro tvorbu další komunikace opět oslovil Zaraguzu. Nová kampaň na příběh odborníků volně navazuje. Kampaň pro rok 2021 sestává ze dvou dvaceti vteřinových televizních spotů a doprovodných online formátů. Nová kampaň dramatizuje čajové rituály a je podepsána claimem Vy máte své rituály, my k nim máme ten správný čaj. Prim tak hrají rituály, které má při pití čaje každý z nás. Produktově se komunikace zaměřuje na novinku v portfoliu – chutné funkční čaje. Produkci spotů zajistilo produkční studio Darq Studio. Za finální podobou spotů stojí režisér Adam Vopička a kameraman Radim Střelka.

Jakub HussarNa ty rituály stálo za to přitlačit, vonná tyčinka a deka jsou „casual“ až na půdu. Mně to nestačí.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaJeště větší nuda než Becherovka. Pudr na sjednocení, tečka na závěr... brrr.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešZa patvar „funkční čaje“ by se měl dávat trest nejvyšší. Co je jejich opakem, vy géniové? Jinak NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortTohle mě baví. Je to lehké, smysluplné, hezky se na to dívá... pěkná práce.
Pavel Jechort

Petr VáclavíkSpojení čaje a rituálů sedí, co nesedí, jsou samotné rituály a postsynchrony.
Petr Václavík (Czech Promotion)

Filip HumplČaje mám rád, ale rituály nemám, co teď?
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Ondřej SoučekKdyž jsme u toho chytrého funkčního čaje, tak jsem si včera pořídil Tatra Tea 72 %. Ten je tedy vysoce funkční, ale když jsme u toho Ahmada, točit se okolo rituálů je fajn. To je dobrá strategie a dá se s ní udělat spousta muziky.
Ondřej Souček

Tomáš Urbánek„Funkční čaj“ zní teda dost hrozně. Přijde mi, že to pít nechci. Ale zajímavá je ta nabídka, ten produktový přístup. Člověk by řekl, že v čajích se inovace neprosadí... i když je to pravděpodobně jen jiný název pro příchuť Lesní ovoce. A štvou mě u čajů popisky, to se dalo vyřešit elegantněji. Takhle mám trochu pocit, že ze mě dělaj blbce, kterej by to jinak nepochopil.
Tomáš Urbánek (TripleBang)

Michal ŠollerLíbilo se mi to už při vybírání ovoce. Je to dobře zvolený koncept, který mi sem sedí jako vosa na bonbon. A ten šálek je boží.
Michal Šoller (Cognito)

Ivan PeterkaDám přednost čistému čaji, bez pudru. A když pudr, tak benzín.
Ivan Peterka (Peppermint)

Štěpán KleníkČajové rituály jsou dobrý nápad, ale klidně to mohlo být vtipnější. Je to taková čajová reklama s pěkným obrazem. A ten lipsync se mohl lépe pohlídat.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaIdea je můj šálek čaje. Bohužel díky dabingu mám pocit, že koukám na adaptaci. Celý to působí moc britsky.
Manuel Prada (Comtech Can)

Petr LaštovkaNemohl jsem se zbavit dojmu, že nám pan Šťastný trochu zestárnul a prodělal nějakou chorobu, že vypadá jinak. Snad za tím nejsou ty čaje, proboha!?
Petr Laštovka (VMLY&R Commerce)

3. Goodbye, Outbreak! Hello, Ogilvy!

Hello Bank spustila první vlnu své nové televizní kampaně, která je zároveň premiérou jejího nového komunikačního konceptu Goodbye & Hello. Banka v něm staví na protikladu loučení se s něčím starým, nefunkčním, komplikujícím život a vítání jednoduchých řešení usnadňujících naši každodennost. Pro nový směr komunikace si banka ve výběrovém řízení loni na podzim vybrala agenturu Ogilvy. Po šesti letech tím skončila její spolupráce s reklamní agenturou Outbreak, která byla autorem původního konceptu zaměřeného na představení banky českému trhu. S dosavadním komunikačním konceptem se značka Hello Bank! loučí po třech letech. „Naše filozofie a hodnoty se nemění. Hello říkáme nejen jednoduché správě financí našich klientů, transparentní a zajímavé nabídce produktů, ale i chytrým řešením, která šetří peníze i svět kolem nás a přispívají k udržitelné spotřebě. Cítili jsme potřebu naši komunikaci oživit, ještě víc ji lidem přiblížit a podstatnou roli pro nás sehrála i variabilita vítězného konceptu. Koncept Goodbye & Hello nám dává větší rozlet a komunikačně jím zastřešíme také oblast udržitelného financování, na kterou se ve všech našich aktivitách budeme stále více zaměřovat. V roce 2021 ji na českém trhu plánujeme posunout zase o kus dál, a to i produktovou nabídkou,“ uvádí brand & customer experience director Gabriela Pithartová. „Kontrasty, které jsou základním motivem kreativního konceptu Goodbye & Hello, se prolínají i zpracováním jednotlivých formátů. Pracujeme v nich s ostrými střihy a dělenými vizuály, které zdůrazňují jednoduchost osobního bankovnictví v pojetí Hello bank! Kampaň pracuje s už hotovým videomateriálem, takže jednotlivé spoty vznikly v rekordním čase, a komunikaci navíc můžeme variabilně měnit podle aktuálních potřeb,“ říká Michaela Marešová, senior account manager Ogilvy. Hudbu ke spotu na míru zkomponoval Roman Holý a režie se ujal Jan Zajíček. Televizním spotem i dalšími formáty a vizuálními prvky celého konceptu se prolíná modrý branding, který Hello Bank! využívá dlouhodobě. Kromě televize banka v mediamixu spoléhá na výkonnostní i display online formáty a videa.

Jakub HussarGoodbye, originalito! Hello, fotobanko!
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj Moussa„Kampaň pracuje s už hotovým videomateriálem, takže jednotlivé spoty vznikly v rekordním čase.“ Ano, když stříháte z už hotových videí, skutečně můžet dát spot dohromady v rekordním čase, ale nevím, jestli zrovna rychlost přípravy by měla být pro kampaň na banku tím klíčovým kriériem. Koncept hodnotím jako srozumitelný a svěží.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešŘekněte goodbye s*ačkám - a co vám z téhle pseudoreklamy zůstane?
Vilém Rubeš

Pavel JechortVzali jsme si výzkum na téma „co mi na bankách vadí“. Zaškrtali jsme deset věcí. Ty jsme našli v bance klipů a vyrobili animatik. Ten jsme pak vydávali za spot. USP a RTB? To už bylo moc práce.
Pavel Jechort

Petr VáclavíkKoncept „dejte sbohem“ je ozkoušený a v kombinaci se jménem banky funguje, vizuálně je to spíš reklama na fotobanku.
Petr Václavík (Czech Promotion)

Filip HumplHello, vůbec nerozumím, o co vám jde, takže asi goodbye.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Ondřej SoučekMě to nepřesvědčuje, abych něčemu dával goodbye a něčemu hello. Nemám tam to reason why bych měl to hello udělat, notabene mně to přijde, že je to úplně vypuštěný. Hello, je tam někdo?
Ondřej Souček

Tomáš UrbánekKdyž jsem tohle viděl poprvé, nadchlo mě to. Tak jednoduchá věc, která skvěle navazuje na ten název. Fakt se mi to líbí. Jen bych si dal víc práce s výběrem záběrů, aby líp seděly na titulky. Nepřijde mi relevantní pro banku v Česku ukazovat robota, kterýho naživo ještě dlouho nepotkáme, a ještě k tomu napsat ‚‚hello rozumu‘‘.
Tomáš Urbánek (TripleBang)

Michal ŠollerKoncept, který můžete plácnout na cokoli. Jediné spojení s bankou je tam slovo Hello, a to mi přijde málo.
Michal Šoller (Cognito)

Ivan PeterkaHello Bank řekla hello svěžímu konceptu, ale zapomněla říct goodbye klišé náplni.
Ivan Peterka (Peppermint)

Štěpán KleníkKoncept je srozumitelný. Celková idea je hravá, určitě dává spoustu prostoru. Akorát je to tak někde mezi. Je to taková osmdesátková budoucnost. Nic progresivního. Hudba tak, aby neurazila. A při troše nepozornosti to vypadá, že se mění stará banka na modernější, aby jí neujel vlak.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaHello, good concept! Jen je trochu škoda, že to vypadá tak imagebankově. Pro lepší flow by možná dávalo smysl dát nejprve všemu špatnému sbohem a podepsat to až na konci.
Manuel Prada (Comtech Can)

Petr LaštovkaAsi je hello lepší než báj báj. Jen bych jako imidžovku čekal něco víc, le pardón. Takhle vypadá spousta reklam na drogérii i cestovku.
Petr Laštovka (VMLY&R Commerce)

4. Praha s DDB uvedla kampaň k očkování

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vizuál kampaně Prahy k očkování proti covidu, od DDB Prague

Vedení hlavního města Prahy společně se agenturou DDB Prague, která vytvořila kreativní koncept a poskytla vizuály zcela zdarma, představilo kampaň k očkování proti covidu. Zaměřuje se výhradně na motivaci široké veřejnosti k očkování, ochranu vlastního zdraví a zdraví blízkých a také vidinu návratu k běžnému způsobu života. „Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaně vycházeli. Jejím hlavním motivem je touha žít jako dřív. Právě ta nás jako společnost spojuje i v této jinak rozhádané době. Zároveň však kampaň odkazuje i na zdroje, které poskytnou lidem potřebné racionální argumenty a fakta,“ vysvětluje ředitel DDB Darko Silajdžić. Kampaň je vedena jako nízkonákladová, na nejnákladnější fázi pro podporu očkování vyčlenilo hlavní město přibližně 600.000 Kč, do kterých je zahrnuta jak samotná kampaň, tak vytvoření, provoz a rozvoj webové aplikace ockovani.praha.eu, tak spot pro seniory, licence na fotografie, vytištění vizuálů pro plochy městského mobiliáře, pronájem dalších ploch, prostor v rádiích, tištěných i online médiích a pronájem obrazovek v budovách nemocnic v hlavním městě. Vizuální kampaň v ulicích začala v úterý 9. února. Od poloviny února pak budou nasazeny rádiové spoty a využit prostor v tištěných, online médiích a dalších plochách. Praha pro kampaň využije vlastní reklamní plochy městského mobiliáře. Náklady vzniknou v tomto případě pouze s tiskem vizuálů za částku 11.400 Kč. V minulých dnech bylo představeno také video se seniory, které pro metropoli natočila společnost Boki Production za cenu 37.820 Kč bez DPH. Využity budou také obrazovky v nemocnicích na území hlavního města Prahy. Za jejich pronájem zaplatí pražský magistrát na měsíc necelých 50.000 Kč. Za web ockovani.praha.eu, jenž zahrnuje novinky o očkování, základní informace, vyvracení mýtů i jednoduchý návod k registraci na očkování a který byl vytvořen městskou společností Operátor ICT, hlavní město celkem zaplatilo 114.400 Kč bez DPH a měsíční správa vyjde na 22.980 Kč.

Jakub HussarTleskám vstřícnosti těch, kdo přiložili ruku k dílu bez nároku na honorář. Ze stejného důvodu však nehodnotím kvalitu spotů, protože mi přijde nemístné je grilovat (důvody by se našly).
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaApel na návrat k normálnímu životu má podle mého názoru šanci oslovit co největší množství lidí, a proto si myslím, že kampaň by mohla zafungovat. A teď ještě aby bylo dost vakcín!
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešOčkujte se vakcínou, kterou nemáme, a svět bude zase v pořádku, jako předtím, kdy nebyl. Kolegům z DDB blahopřeju k dosažení sovětského typu reklamy.
Vilém Rubeš

Pavel JechortTechnická poznámka - out-of-home vám nehraje se spoty z hlediska tone of voice. Naprosto školácká chyba. Pak obecně. Lidé jsou vyčerpaní, fyzicky i psychicky. Rozesmáté fotobankové vizuály absolutně netrefují realitu. Nejsme na začátku války, jsme v půli, kde je třeba říci „vydržte, očkujte se a zvítězíme“. Kreativně to může být krásné zadání.
Pavel Jechort

Petr VáclavíkReklama na něco, co většina lidí chce, ale bohužel není na skladě. Jako připomínka všeho, o co jsme (dočasně) přišli a chceme zpět, funguje dokonale.
Petr Václavík (Czech Promotion)

Filip HumplArťáku, kopíku, opravdu se na to nedalo jít jinak?
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Ondřej SoučekJá tedy nechápu, proč je tam ten otazník. Chci se mačkat na rodinný fotce a proto se budu očkovat. Tečka.
Ondřej Souček

Tomáš UrbánekJe podle mě důležitý ocenit, že konečně někdo něco udělal. Líbí se mi ten koncept založenej na emocích. S tím přístupem souhlasim. Vizuálům chybí nějakej zajímavej grafickej prvek, je to prostě text přes fotku. A škoda, že rádio a online video do konceptu vůbec nezapadá, ale pracuje s úplně jinou myšlenkou.
Tomáš Urbánek (TripleBang)

Michal ŠollerDíky těm kampaním už mám na očkování alergii, a to do mě ještě nic nepíchli. Říká se, že špatná reklama je taky reklama, tak snad je to pravda.
Michal Šoller (Cognito)

Ivan PeterkaNerozumím, proč dělat kampaň neexistujícímu produktu. Ani banánům se před rokem 1989 nedělala reklama.
Ivan Peterka (Peppermint)

Štěpán KleníkKampaň, která je myšlená v dobrém duchu a je dělaná nezištně, se špatně kritizuje. Je to funkční. Čím víc informací o očkování, tím lépe. Mám ale bohužel dojem, že to je reklama na něco, co neexistuje.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaBabičky a dědové jsou nejsilnější částí, která má asi jako jediná šanci někoho naočkovat. Všechno ostatní hraje dohromady spíš s celostátní kampaní, která je trochu overpromising. Jinak opravdu někoho přesvědčí k očkování touha mačkat se na jedný fotce?
Manuel Prada (Comtech Can)

Petr LaštovkaNa kreativu DDB mám slabost. Jen tady budu citovat sebe ve stylu pana VK: „Aby nám z toho očkování nezbyla jen ta kampaň.“
Petr Laštovka (VMLY&R Commerce)

5. Madeta rebranduje se Saatchi & Saatchi

Klíčová vizuál kampaně na produkt Tvaroh & jogurt

Klíčová vizuál kampaně na produkt Tvaroh & jogurt

Mlékárna Madeta mění positioning svého mléčného výrobku Jihočeský tvaroh & jogurt. V nově spuštěné kampani se zaměřuje na jeho novou neochucenou variantu, kterou prezentuje jako ideální produkt pro zákazníky se zájmem o vyváženou stravu a aktivní životní styl. V souvislosti se změnou positioningu Madeta představila také novou minimalistickou grafiku produktu. Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe, která pro Madetu připravila také nedávnou kampaň na produkt Cottage. Kreativní koncept je postaven na propojení produktu s volnočasovými aktivitami a představuje ho jako vhodnou svačinu nejen ke sportu a dalším aktivitám. Kampaň běží od 8. února v televizi, online a rádiu. „Repositioningem produktu reagujeme na současné trendy směřující k zdravému a aktivnímu životnímu stylu. Výrazně jsme zjednodušili design a změnili název produktu na Jihočeský tvaroh & jogurt. Klademe tak větší důraz na vyrovnanost a harmonii obou složek v produktu. Claimem celé kampaně je Energie tvarohu & lehkost jogurtu. Právě tato přízviska nejlépe vystihují atmosféru produktu. V rámci spotu jsme se ve spolupráci s kreativní agenturou Saatchi & Saatchi zaměřili - kromě energie a lehkosti - také na radost z pohybu,“ říká Matěj Jiránek, produktový manažer Madety.

Jakub HussarÚvodní zvuk otevírání kelímku silně evokuje rozevírání vetřelčího vajíčka. Zbytek je... jogurt a voda.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaProč je všude samá jóga? Jakože harmonie? Aha. Víc k tomu nemám co říct. Modrá, bílá, chlad a nulové emoce. Proč bychom si měli tuto kampaň zapamatovat?
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešZa sousloví „jedinečné spojení pro radost z pohybu“ by se mělo popravovat u zdi. Nejen NKP, ale banál teče všemi směry.
Vilém Rubeš

Pavel JechortKde já jsem tohle už viděl? Už vím! Všude, kde se mluví o jogurtech.
Pavel Jechort

Petr VáclavíkSpot je úplně bez energie i radosti, snad jen té lehkosti je tam víc než dost.
Petr Václavík (Czech Promotion)

Filip HumplBrief od klienta minul kreativce a šel rovnou do produkce.
Filip Humpl

Ondřej SoučekJá vlastně od Madety nic víc nechci. Kdyby přišla s třeskutou kreativou, tak jí nevěřim. Je to takový mile oldschoolový.
Ondřej Souček

Tomáš UrbánekTohle mi přijde, že už jsme viděli fakt hodněkrát. Záběry nejsou zas tak originální, aby mě donutily dokoukat to a dozvědět se, o co vůbec šlo. Je to hezky natočený, ale dal bych si víc práce s hledáním originálního přístupu.
Tomáš Urbánek (TripleBang)

Michal ŠollerJako to spojení produktu a pohybu tam je, to jo, ale jinak je to nuda. Zapomenu to dřív, než to celé skončí. Dal bych tomu pořádnej tvaroh.
Michal Šoller (Cognito)

Ivan PeterkaVeškerou energii a lehkost pohltil jogurt, pro zpracování jí už moc nezbylo.
Ivan Peterka (Peppermint)

Štěpán KleníkReklama mi nic neříká, je úplně generická. Necílí na mě, ale přitom bych ten produkt „jogurt & tvaroh“ klidně ochutnal.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaStroj času. Vypadá to celý hodně „prošle“. Chybí tomu energie i lehkost. A printu i odkaz na spot.
Manuel Prada (Comtech Can)

Petr LaštovkaA Madetě taky nadržuju, já vím. Ale tohle se mi líbí hodně. Použité střihy a přechody jsme už viděli jinde a jindy. Tady to ale sedí pěkně a mám na ten pokrm Pavlovův reflex, takže v pořádku, ne?
Petr Laštovka (VMLY&R Commerce)

Chcete-li nechat ohodnotit svou novou reklamní produkci, vyplňte rodný list kampaně a spolu s odkazy na spoty či vizuály v dostatečném rozlišení odešlete na ondrej@aust.cz.