Beneficio nově pro Generali, Greenpeace a VWFS

Digitální agentura hlásí tři nové klienty, pro které začala pracovat v posledních měsících.

Novými klienty digitální agentury Beneficio se v posledních měsících staly Generali Česká pojišťovna, Greenpeace a Volkswagen Financial Services.

Pro Generali Českou pojišťovnu agentura letos a i loni připravila několik online kampaní, videí a microsites. Klient agenturu oslovil kvůli velkému záběru mediálních kampaní i v rámci sloučení značek Generali a Česká pojišťovna, potřeboval flexibilního dodavatele prezentací produktových kampaní z řad jednotlivých sezónních pojištění a několika novinek.

„Pro Greenpeace pracujeme na několika webových prezentacích, které jsme z důvodu nedostatečné kvality převzali od předchozích dodavatelů,“ uvedl Jakub Kofroň, obchodní a marketingový ředitel agentury, „jedná se o projekty jako Ekovýzva, Radost dávat, Šikanátor či Zachraňujeme oceány.“

„A nejnovější klient Volkswagen Financial Services nás oslovil s potřebou reagovat na nové tržní výzvy flexibilními kampaněmi zaměřenými na prezentaci nových finančních produktů. Zároveň pracujeme na distribuci kampaní pro jednotlivé značky spadající pod koncern VW,“ dodal Kofroň.