Novými klienty digitální agentury Beneficio se v posledních měsících staly Generali Česká pojišťovna, Greenpeace a Volkswagen Financial Services.
Pro Generali Českou pojišťovnu agentura letos a i loni připravila několik online kampaní, videí a microsites. Klient agenturu oslovil kvůli velkému záběru mediálních kampaní i v rámci sloučení značek Generali a Česká pojišťovna, potřeboval flexibilního dodavatele prezentací produktových kampaní z řad jednotlivých sezónních pojištění a několika novinek.
„Pro Greenpeace pracujeme na několika webových prezentacích, které jsme z důvodu nedostatečné kvality převzali od předchozích dodavatelů,“ uvedl Jakub Kofroň, obchodní a marketingový ředitel agentury, „jedná se o projekty jako Ekovýzva, Radost dávat, Šikanátor či Zachraňujeme oceány.“
„A nejnovější klient Volkswagen Financial Services nás oslovil s potřebou reagovat na nové tržní výzvy flexibilními kampaněmi zaměřenými na prezentaci nových finančních produktů. Zároveň pracujeme na distribuci kampaní pro jednotlivé značky spadající pod koncern VW,“ dodal Kofroň.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
