Novými klienty digitální agentury Beneficio se v posledních měsících staly Generali Česká pojišťovna, Greenpeace a Volkswagen Financial Services.
Pro Generali Českou pojišťovnu agentura letos a i loni připravila několik online kampaní, videí a microsites. Klient agenturu oslovil kvůli velkému záběru mediálních kampaní i v rámci sloučení značek Generali a Česká pojišťovna, potřeboval flexibilního dodavatele prezentací produktových kampaní z řad jednotlivých sezónních pojištění a několika novinek.
„Pro Greenpeace pracujeme na několika webových prezentacích, které jsme z důvodu nedostatečné kvality převzali od předchozích dodavatelů,“ uvedl Jakub Kofroň, obchodní a marketingový ředitel agentury, „jedná se o projekty jako Ekovýzva, Radost dávat, Šikanátor či Zachraňujeme oceány.“
„A nejnovější klient Volkswagen Financial Services nás oslovil s potřebou reagovat na nové tržní výzvy flexibilními kampaněmi zaměřenými na prezentaci nových finančních produktů. Zároveň pracujeme na distribuci kampaní pro jednotlivé značky spadající pod koncern VW,“ dodal Kofroň.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
