Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bernard vás ve štychu nenechá, vymezil se pivovarník v reklamě vůči lékařům

Spolumajitel humpoleckého pivovaru opět využil žhavé společenské téma v reklamní kampani.

  • ČTK
  • 15. 02. 2011 16:32

Veřejností ostře sledovaný spor o platy lékařů, který už několik měsíců hýbe Českou republikou a hrozí vyústit hromadným odchodem lékařů z nemocnic, využil v nové reklamní kampani Rodinný pivovar Bernard z Humpolce.

Na billboardech po celé České republice je spolumajitel humpoleckého pivovaru Stanislav Bernard vyobrazen jako lékař s pivní lahví umístěnou ve stojanu na kapačky a reklamním sloganem „Bernard vás ve štychu nenechá“.

Bernard dnes sdělil, že cílem kampaně není jen propagovat humpolecké pivo, ale také vyjádřit názor na chování lékařských odborářů, kteří kvůli platovým požadavkům zorganizovali hromadnou výpověď lékařů.

„Dlouho jsem s billboardovou kampaní na toto téma váhal. Dnes ale opravdu vidím, že svět se zbláznil. Odsuzuji postup lékařských odborářů a Lékařského odborového klubu. Zároveň tleskám těm odvážným ředitelům nemocnic, kteří přijmou všechny výpovědi a provoz nemocnic dokážou přesto zajistit,“ uvedl Bernard.

Mluvčí pivovaru Bernard Zdeněk Mikulášek dodal, že reklamní plakáty s lékařskou tématikou začaly být vylepovány v těchto dnech. Humpolecký pivovar si pro novou reklamní kampaň objednal celkem 400 billboardů a 20 bigboardů, které stojí zejména vedle dálnic a hlavních silničních tahů. Výši reklamní investice humpolecký pivovar nezveřejnil.

Pivovar Bernard v Česku již několik let používá koncept netradičních reklamních kampaní s názvem Svět se zbláznil, která má kromě vlastních výrobků upozorňovat na absurdity běžného života.

Svět se zbláznil: Stanislav Bernard jako papež. Repro: Bernard

Svět se zbláznil: Stanislav Bernard jako papež. Repro: Bernard

Například v roce 2009 nechal v Brně před návštěvou papeže Benedikta XVI. umístit billboardy, na nichž je Bernard oblečen v hábitu nápadně připomínajícím oblečení papeže. Bernard se tehdy podivil tomu, že šestikilometrový úsek dálnice D1 v Brně byl kvůli papežově návštěvě uzavřen a sloužil jako parkoviště autobusů.

Rodinný pivovar Bernard v Humpolci uvařil v minulém roce přes 204 tisíc hektolitrů piva a o necelých 100 hektolitrů překonal rekordní výstav z roku 2009.