Po uvedení epilátoru TrueLife převzala digitální agentura Besocial správu celkem čtyř profilů společnosti Elem6. Jde o značky Lamax (sluchátka, akční kamery, elektrické koloběžky a další elektronika), Lauben (kuchyňské a domácí spotřebiče), TrueCam (autokamery) a zmíněný TrueLife (sonické kartáčky, dětské chůvičky, teploměry a další spotřební elektronika).
V rámci této spolupráce se jedná o správu Instagramu, Facebooku, TikToku a Pinterestu. „Primárním cílem je zvednout brand awareness těchto značek a ukázat lidem jejich výhody a kvalitu,“ říká account manager Nela Vítová.
Značky Lamax, Lauben či TrueCam v minulosti na sítích spravovala agentura World of Online.

První vyloučení za 30 let klubu
Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přestup po dvou a půl letech
Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Nastupuje dámský tandem
Prezidentkou AKA zvolena Petra Jankovičová, výkonnou ředitelkou Kateřina Hrubešová

Agentura meziročně rostla o 20 %