Best Communications, agentura specializovaná na public relations a komunikaci na sociálních sítích se sídlem v Praze, oznámila dvě změny na seniorních postech spojené s posílením týmu jejího vedení. Na pozici director nastoupila Alexandra Drozdová, pozici associate director obsadila Nina Černá. V agentuře už nepracuje Barbora Dlabáčková, donedávna v pozici director, která od listopadu přešla do televize Nova na pozici PR & brand manager. V Bestu pracovala od roku 2011, od roku 2017 pak jako partner vlastnila podíl 3 %. Ten podle zakladatele a jednatele Euana Edworthyho přejde zpět na agenturu.

Alexandra Drozdová
Drozdová aktuálně zodpovídá za klienty agentury z oblastí nemovitostí, logistiky a retailu. V ředitelské pozici má úzce spolupracovat s Edworthym, aby se z původně „anglo-české“ Best Communications stala „česko-anglická“ agentura pro klienty, kteří se profilují v českých i slovenských médiích a vůči lokálním stakeholderům. „Dlouhodobě mám za to, že Česká republika ostatní trhy střední Evropy z hlediska sofistikovanosti využívání nástrojů PR i sociálních médií výrazně převyšuje,“ podotkl Eduan Edworthy. Drozdová do agentury přišla v roce 2017 na pozici consultant. Bakalářský titul získala na Univerzitě Karlově v oboru Marketingová komunikace a public relations, magisterský pak v oboru Arts Management na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Nina Černá
Černá, která do agentury nastoupila v roce 2018 jako account director, stojí v čele rychle se rozrůstajícího týmu zaměřeného na tradiční i digitální formy komunikace pro klienty z oblastí technologií, životního stylu, rychloobrátkového zboží (FMCG) a cestování.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
