Brněnská marketingová agentura Better přivítala pětici nových kolegů. Jsou jimi projektoví manažeři Vojtěch Jelínek a Nikola Preťová, Jan Nádvorník jako nový šéf grafického oddělení a grafička Vendula Karlíčková a specialistka na PPC Nikola Kolichová, která přišla z Mall.cz. V agentuře, která na trhu působí 14 let a mezi klienty má českou značku nádobí Tescoma, prodejny outdoorového vybavení Hudy i výrobce stavební chemie Mapei, tak pracuje 23 lidí. V čele stojí Stanislav Pluháček.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Přijďte ve čtvrtek 21. března