Brněnská marketingová agentura Better přivítala pětici nových kolegů. Jsou jimi projektoví manažeři Vojtěch Jelínek a Nikola Preťová, Jan Nádvorník jako nový šéf grafického oddělení a grafička Vendula Karlíčková a specialistka na PPC Nikola Kolichová, která přišla z Mall.cz. V agentuře, která na trhu působí 14 let a mezi klienty má českou značku nádobí Tescoma, prodejny outdoorového vybavení Hudy i výrobce stavební chemie Mapei, tak pracuje 23 lidí. V čele stojí Stanislav Pluháček.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden