Marketingová agentura Better začala pracovat pro tři nové klienty. Připravuje marketingové a komunikační strategie pro brněnský futuristický areál PSN, značku batohů, aktovek a školních potřeb Oxybag a projekt Smart Zone investiční skupiny Renfield.
V tendru PSN, jedné z předních společností působících na realitním trhu, která se dnes kromě prodeje a pronájmu bytů i kanceláří věnuje také výstavbě rezidenčních a velkých polyfunkčních projektů (Vanguard, přestavba Koh-i-nooru), agentura zvítězila v lednu. PSN nyní rozšiřuje své působení do Brna, kde koupila areál Innogy. Futuristický komplex o rozloze 45.000 metrů čtverečních má ambici stát se žádanou moderní brněnskou čtvrtí poskytující prostory pro práci, bydlení i trávení volného času. Better pro nový areál v centru Brna připravil nový název, logo a identitu, které v příštích měsících představí široké veřejnosti.
Značka batohů, aktovek a školních potřeb pro děti od předškolního věku až po vysokoškoláky Oxybag si od spolupráce s agenturou slibuje upevnění svého místa na trhu. „Naším cílem je posílit vnímání kvality,“ říká account managerka Irena Andrašková. „Primárně se zaměřujeme na výkonnostní kampaně s účelem rozšířit povědomí, že koupě fyzioterapeuty doporučovaných batohů Oxybag je investice, která se vyplatí.“
Společnost Renfield je investiční skupina architektů, projektantů a developerů, která víc než 15 let staví nemovitosti s cílem zhodnotit kapitál. Better se bude starat o kompletní komunikaci projektu Smart Zone Mikulov. „Pro Renfield aktuálně připravujeme kreativní koncept, který se promítne do veškeré komunikace. V následující fázi nás čeká příprava webu, kampaní, ale i printu,“ říká provozní ředitel agentury Vojtěch Šmíd.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
