Better pomůže s budováním značky Solodoor

V agentuře vzniká komunikační a marketingová strategie, zacílí na koncové zákazníky.

Solodoor

Kapacity výrobce Solodoor

Český výrobce interiérových dveří a zárubní Solodoor si na posílení značky najal digitální kreativní agenturu Better. V ní teď vzniká komunikační a marketingová strategie, která se zaměří hlavně na koncové zákazníky.

„Ve strategii značky primárně vyzdvihujeme péči o zákazníka, který si dveře vybírá jednou dvakrát za život. Komunikačně stavíme na tom, aby měl zákazník k dispozici jednoduchý návod, jak si dveře do vysněného domova vybrat,“ přibližuje account manažerka Betteru Karolina Krulová.

Agentura bude následně pomáhat s nastavením komunikace v segmentu B2B. Zároveň připravuje koncept nového webu společnosti.

Solodoor funguje na českém trhu od roku 1997. Jde o nástupnickou organizaci divize Dřevařské výroby Solo Sušice, která se celosvětově proslavila výrobou sirek. S více než 220 zaměstnanci patří mezi největší zaměstnavatele v regionu. Firma též expanduje na zahraniční trhy, silnou pozici v současné době zaujímá ve střední a východní Evropě.