
Kapacity výrobce Solodoor
Český výrobce interiérových dveří a zárubní Solodoor si na posílení značky najal digitální kreativní agenturu Better. V ní teď vzniká komunikační a marketingová strategie, která se zaměří hlavně na koncové zákazníky.
„Ve strategii značky primárně vyzdvihujeme péči o zákazníka, který si dveře vybírá jednou dvakrát za život. Komunikačně stavíme na tom, aby měl zákazník k dispozici jednoduchý návod, jak si dveře do vysněného domova vybrat,“ přibližuje account manažerka Betteru Karolina Krulová.
Agentura bude následně pomáhat s nastavením komunikace v segmentu B2B. Zároveň připravuje koncept nového webu společnosti.
Solodoor funguje na českém trhu od roku 1997. Jde o nástupnickou organizaci divize Dřevařské výroby Solo Sušice, která se celosvětově proslavila výrobou sirek. S více než 220 zaměstnanci patří mezi největší zaměstnavatele v regionu. Firma též expanduje na zahraniční trhy, silnou pozici v současné době zaujímá ve střední a východní Evropě.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
