Brněnská digitální agentura Better Marketing v posledních měsících personálně posílila řízení svých projektů. Dosavadní PPC specialista pro kampaně a sociální sítě Tomáš Foltas povýšil a stal se seniorním projektovým manažerem. Nyní tak bude mít zodpovědnost za dopravně-logistickou společnost Moss Logistics, realitní skupinu Sting a výrobce nádobí Tescoma.
Na pozici PPC specialisty pak nastoupil Petr Hlavica, který dříve působil jako marketingově - obchodní specialista v LAC a má zkušenosti i v oblasti kvality a testování z mezinárodní korporace Jonckers Translation & Engineering.
Na začátku léta do Betteru přišla také Zdeňka Fiala, která pět let působila jako týmová vedoucí a specialistka firemní propagace ve vydavatelství Economia. Do Betteru nastoupila na pozici projektové koordinátorky. Přebírá vedení projektů pro výrobce kalibračních přístrojů Meatest, firmu Liko-s a českou divizi společnosti Rapool, světově největšího producenta osiva řepky.
Brněnská agentura od léta pracuje pro nového klienta, tradičního českého výrobce klobouků a pokrývek hlavy Tonak. Agentura zvítězila v tendru, kterého se účastnilo celkem 12 firem. Tonak už dva roky pracuje na oživení značky v Česku, s Betterem chce komplexně vylepšit komunikaci a webovou prezentaci. Agentura Tonaku vytvoří web včetně e-shopu, na jeho tvorbě se bude podílet také designér Charlie Isslander. Ten v minulosti navrhoval třeba bitcoinovou peněženku Snapcard nebo mobilní aplikaci pro rádio Evropa 2.