
Akciová společnost Safina se zabývá komplexním zpracováním a výrobou produktů z drahých a neželezných kovů, kromě Evropy působí v Americe a Asii
Zpracovatel drahých kovů Safina si vybral agenturu Better, aby mu v online prostředí pomohla efektivně komunikovat se zákazníky ze segmentu B2B. Better připravil digitální strategii, bude se starat o kampaně a optimalizaci webu ve vyhledávání a pracovat na nové vizuální identitě klienta. Následně bude připravovat kampaň ve vyhledávání, analýzu klíčových slov či B2B kampaně na sociální síti LinkedIn.
„Safina původně poptávala partnera na SEO. Vzhledem k tomu, že stávající web nebyl na optimalizaci připravený a klient neměl efektivně nastavenou B2B komunikaci v onlinu, rozhodli jsme se nabídnout komplexní řešení a naše nabídka digitální strategie ve výběrovém řízení zvítězila,“ přibližuje Marek Klekner, projektový manažer agentury Better. Jako ředitel obchodního rozvoje společnosti Safina působí Aleš Herrmann.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
