Digitálně kreativní agentura Better připravuje marketingovou a komunikační strategii pro českou firmu MW-DIAS, největší úklidovou společnost Moravskoslezského kraje. Ta se specializuje na zákazníky z odvětví zdravotnictví, průmyslu a automotive a zaměstnává přes 2.500 lidí. Dlouhodobě si potřebuje budovat renomé na pracovních portálech, zaměří se proto především na employer branding. „Better jsme si vybrali, aby nám pomohl s vylepšením employer brandu MW-DIAS a s nastavením B2B komunikace vůči stávajícím a potenciálním klientům společnosti,“ vyjádřila se Patricie Hübnerová, back office manažerka MW-DIAS.
„Klientovi jsme navrhli novou strategii značky včetně posunu vizuální identity. Zároveň radíme se vstupem do online marketingu jako takového: spustili jsme první kampaně ve vyhledávání, připravujeme obsah pro LinkedIn a přichystali jsme manuál komunikace na pracovních portálech,“ uvádí projektový manažer Marek Klekner.
Kromě komunikace v segmentu B2E pomáhá Better také s marketingem firmy v B2B. Agentura připravila komunikační koncept Čistota není jen pocit. „MW-DIAS řeší úklid na vysoké úrovni, uklízí například operační sály a splňují ty nejpřísnější normy. Absolvovali jsme mnoho rozhovorů s obchodními zástupci firmy, abychom dobře navnímali její přednosti a aby se její silné stránky odrazily v kreativě,“ dodává Klekner.

Z komunikace MW-DIAS od agentury Better

Z komunikace MW-DIAS od agentury Better

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
