Komunikace značky Rosalgin farmaceutické skupiny Angelini Pharma, dosud roztříštěná a zastaralá, díky strategii od agentury Betteru úspěšně vstoupila do onlinu a na Facebooku oslovuje 800.000 žen měsíčně. Nová komunikační strategie Rosalginu stojí na tématu prevence a léčby ženských zánětů. Better také připravil style guide pro vizuální jednotu, který do offline kampaně přetavila agentura Ogilvy. Offline kampaň zákaznice uvidí v čekárnách ženských lékařů a v televizi.

Ukázka nové vizuální komunikace značky Rosalgin
„Naším cílem bylo zvýšit povědomí o značce, rozšířit stávající cílovou skupinu a především – uvést značku online. Toho jsme dosáhli vytvořením webu Rosalgin.cz a úpravou poradenského webu Zenskezanety.cz, kde odborníci ženám radí s intimním zdravím. Značka také díky nám začala aktivně komunikovat na sociálních sítích,” vysvětluje brand specialistka Betteru Karolína Peřinová.

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
