Komunikace značky Rosalgin farmaceutické skupiny Angelini Pharma, dosud roztříštěná a zastaralá, díky strategii od agentury Betteru úspěšně vstoupila do onlinu a na Facebooku oslovuje 800.000 žen měsíčně. Nová komunikační strategie Rosalginu stojí na tématu prevence a léčby ženských zánětů. Better také připravil style guide pro vizuální jednotu, který do offline kampaně přetavila agentura Ogilvy. Offline kampaň zákaznice uvidí v čekárnách ženských lékařů a v televizi.

Ukázka nové vizuální komunikace značky Rosalgin
„Naším cílem bylo zvýšit povědomí o značce, rozšířit stávající cílovou skupinu a především – uvést značku online. Toho jsme dosáhli vytvořením webu Rosalgin.cz a úpravou poradenského webu Zenskezanety.cz, kde odborníci ženám radí s intimním zdravím. Značka také díky nám začala aktivně komunikovat na sociálních sítích,” vysvětluje brand specialistka Betteru Karolína Peřinová.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
