Agentura Better má dva nové klienty. Prvním je značka Hudysport, jejíž specialitou je outdoorové vybavení. Spolupráce funguje na success fee modelu, který si agentura pochvaluje jako motivující. Pro Hudysport spravuje kampaně PPC, věnuje se webové analytice a také obsahové strategii. Druhým přírůstkem u Betteru je farmaceutická firma Angelini Pharma, které agentura pomáhá s online propagací doplňku stravy Flexodon C 800. V rámci spolupráce zatím vznikl nový web a také soutěž podpořená reklamou na Facebooku a v Google AdWords.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor