Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bez kompromisu. Rohlik.cz uvádí na trh vlastní privátní značku

Největší online prodejce potravin láká zprvu na zboží za korunu i garanci vrácení peněz.

„Kvalitní jídlo, bez klecí, bez lží, bez barviv, bez kompromisu a v obalech, které jsou šetrnější k životnímu prostředí,“ popisuje koncept nové privátní značky e-shopu Rohlik.cz jeho šéf Tomáš Čupr. Řada pod novou privátní značkou Bez kompromisu zahrnuje 74 výrobků napříč kategoriemi - od mléčných výrobků, přes uzeniny, hotová jídla, po trvanlivý sortiment.

„Na výběru produktů spolupracujeme s výrobci a dodavateli, se kterými jsme už pro sebe navzájem prověřenými partnery, neboť jejich produkty máme ve stálé nabídce a pro vlastní značku jsme společně vybírali ty nejlepší za každou kategorii,“ tvrdí Michal Perlík, senior manažer nákupu Rohlíku. Mezi 13 dodavateli jsou Řeznictví a uzenářství U Dolejších, rodinná farma Bio Vavřinec a Kosař, Gaston, drůbežárna Markovice, Merhautovo rodinné pekařství, pekařství Makovec, Simona Baladová, sýrárna VAT 33, Unikom, Sklizeno nebo rodinná pražírna Balada Coffee, ale i velké společnosti jako Hollandia a LeCo. Nabídka se má dál rozrůstat. Profily výrobců najdou zákazníci na webu.

Majitel a šéf Rohlíku Tomáš Čupr v propagačním vizuálu nové značky

Majitel a šéf Rohlíku Tomáš Čupr v propagačním vizuálu nové značky

Uvedení na trh podpoří od středy 22. dubna třídenní kampaň, v níž každý den bude k zakoupení vždy jeden produkt za korunu. Další komunikací bude kampaň Kvalita, za kterou dáme hlavu na špalek. V ní vedle šéfa Rohlíku Tomáše Čupra vystupují i jednotliví nákupčí. Kampaň se soustředí na Facebook a Instagram a ve spolupráci s rádiem Evropa 2 poběží také soutěž o dárkové koše. V rámci kampaně Rohlík garantuje vrácení dvojnásobné částky v případě, že zákazník bude s produktem nespokojen.

„Nemohli bychom udělat nikdy nic, pokud bychom se báli, že jsou lidé nepoctiví. Nemyslíme si, že by nabídku masově zneužívali,“ reagoval Tomáš Čupr na dotaz Médiáře, zda se nebojí zneužití podobně, jako když před lety u jiné jeho služby Dáme jídlo někteří studenti opakovaně využívali nabídku 100 Kč na první nákup.