Bezobalový průkopník Miwa si na HR a marketing bere Lucii Bočkovou

Bočková má ve firmě nastavit personální procesy a připravit nový marketingový koncept.

Lucie Bočková

Lucie Bočková

Novou ředitelku HR a marketingové komunikace česká společnosti Miwa se stala Lucie Bočková. Miwa vyvinula systém minimalizující při nákupech jednorázové obaly. Nástup Bočkové je součástí dlouhodobějšího posunu Miwy z někdejšího startupu do pozice stabilizované menší až střední firmy, spolupracující mimo jiné s několika nadnárodními maloobchodními řetězci jako Albert nebo Aldi. Proto má Bočková hlavně vybudovat pokročilé procesy v oblasti lidských zdrojů a klást znovu důraz na marketingovou komunikaci, na kterou firmě v nedávném období rychlého technologického růstu nezbývalo tolik času a energie. V marketingu má Bočková zastřešovat PR aktivity, sociální sítě, spolupráci s influencery i přípravu nového marketingového konceptu, včetně nastavení měřitelných marketingových cílů, a dále public affairs v Praze i Bruselu.

K minulým působištím nové členky vedení Miwy patří společnosti Avast, kde podílela na akvizici firmy americkou společností NortonLifeLock, nebo Vodafone, kde pracovala osm let, převážně na pozici senior HR business partner. V mezidobí Bočková s manželem žila v Srbsku a Bulharsku, kde vedla tamní pobočku slovenské firmy Seiteq. Vystudovala andragogiku a personální řízení na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a na britské University of Leicester.