Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bezplatné Metro navýšilo tištěný náklad a občerstvilo grafiku

Vydavatelství Metro Česká republika začíná od 1. března tisknout denně 350 tisíc kusů svého bezplatného deníku Metro. Náklad navýšilo z dosavadních 260 tisíc kusů.

Aktuální kampaň deníku Metro

Aktuální kampaň deníku Metro

Dělá to mimo jiné kvůli posílení inzertního balíčku Power Kombi, který tím zvyšuje zásah MF Dnes, Lidových novin a Metra celkově na 608 tisíc distribuovaných výtisků. Všechny tři tituly vydává mediální skupina Mafra.

Navýšený náklad bude rovnoměrně rozdělen mezi stávající distribuční místa ve všech regionech České republiky, oznámilo vydavatelství. Navýšení nákladu provází občerstvení grafiky tištěného titulu - implementuje se napříč všemi vydáními Metra po světě - i webu www.metro.cz. Web spolupracuje se sesterským zpravodajstvím iDnes.cz.

Změny doprovází reklamní kampaň, primárně na venkovních nosičích s důrazem na pražský městský mobiliář, včetně rozhlasových spotů, televizního sponzoringu, tiskovou a online reklamou.

Mafra nedávno navýšila svůj většinový podíl ve ztrátovém českém vydavatelství Metra. Portfolio značky zahrnuje od loňska i tři tematické magazíny a digitální verzi pro tablety iPad.