Bibloo kupuje e-shop Urban Store, značky mají dál fungovat samostatně

Český módní portál Bibloo Václava SkalyPetra Leisnera koupil konkurenční e-shop Urban Store, za kterým stojí mediální skupina Media Bohemia a podnikatel Miroslav Kolář. Obě značky dál budou působit na trhu samostatně.

„Naším hlavním cílem je rychlý kontinuální rozvoj společnosti. Pro rok 2020 plánujeme v rámci skupiny dosáhnout objem přijatých objednávek od zákazníků ve výši 1,5 miliardy Kč,“ říká šéf Bibloo Aleš Pitro.

„Na základě naší dohody budu ve firmě i nadále působit v roli poradce, abychom pro naše věrné zákazníky zachovali kontinuitu poskytovaných služeb a pokračovali v rozšiřování nabídky prodávaných značek s našimi ověřenými dodavateli,“ dodává Kolář.

Bibloo provozuje e-shopy v 10 zemích, své produkty distribuuje do všech zemí Evropy. Letos říjnu přemístilo své logistické centrum do Jenče u Prahy. „Aktuálně Bibloo zaznamenává velmi silný nárůst tržeb, který za čtvrté kvartální období dosáhne 50% navýšení oproti stejnému období v loňském roce,“ říká Pitro.