Český módní portál Bibloo Václava Skaly a Petra Leisnera koupil konkurenční e-shop Urban Store, za kterým stojí mediální skupina Media Bohemia a podnikatel Miroslav Kolář. Obě značky dál budou působit na trhu samostatně.
„Naším hlavním cílem je rychlý kontinuální rozvoj společnosti. Pro rok 2020 plánujeme v rámci skupiny dosáhnout objem přijatých objednávek od zákazníků ve výši 1,5 miliardy Kč,“ říká šéf Bibloo Aleš Pitro.
„Na základě naší dohody budu ve firmě i nadále působit v roli poradce, abychom pro naše věrné zákazníky zachovali kontinuitu poskytovaných služeb a pokračovali v rozšiřování nabídky prodávaných značek s našimi ověřenými dodavateli,“ dodává Kolář.
Bibloo provozuje e-shopy v 10 zemích, své produkty distribuuje do všech zemí Evropy. Letos říjnu přemístilo své logistické centrum do Jenče u Prahy. „Aktuálně Bibloo zaznamenává velmi silný nárůst tržeb, který za čtvrté kvartální období dosáhne 50% navýšení oproti stejnému období v loňském roce,“ říká Pitro.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
