Magida Sukkari se v únoru stala novou ředitelkou obchodního rozvoje ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere. Sukkari dosud působila na pozici nazvané international business development director. Na nové pozici střídá Tomáše Bičíka, který Nielsen Admosphere opustil. Přešel do skupiny GroupM, kde se jako manažer stará o implementaci GDPR.
Sukkari rozšíří podporu aktivit agentury na bulharském trhu i na další zahraniční i české aktivity Nielsen Admosphere, a to ve oblastech peoplemetrového měření, výzkumu, oblasti Ad Intel i softwarových řešení. Nová ředitelka obchodního rozvoje se má bude výrazněji podílet také na aktivitách agentury v oblasti vzdělávání odborné i laické veřejnosti.
Sukkari přišla do Nielsen Admosphere v roce 2016. Do agentury přišla z Českého rozhlasu, kde pracovala jako manažerka výzkumu. Řadu let spolupracovala na výzkumu spotřebního chování Media-Market-Lifestyle (MML-TGI), výzkumu čtenosti tisku Media Projekt, výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt a dalších výzkumech pro zadavatele, mediální a reklamní agentury, rádia, televize a vydavatelství v Česku a na Slovensku.