“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Big Bang Media hlásí tři nové lidi

Agentura rozšiřuje svůj tým o dvě bývalé novinářky a jednoho píáristu.

Komunikační agentura Big Bang Media rozšířila svůj tým. Na pozici PR manažerů nastoupili Karolina Tesařová a Václav Rambousek, novou account executive manažerkou se stala Michaela Dupalová.

Tesařová bude mít na starosti komunikaci obchodu se zdravými potravinami Bio Fresh Food, značku nábytku Homelove a značku drahých kamenů Svět minerálů. Dřív pracovala jako novinářka. Začínala jako elévka regionálních deníků Vltava-Labe-Press, poté se přesunula do vydavatelství Burda Praha, kde působila jako redaktorka lifestylových titulů a šéfredaktorka webu Světženy.cz.

Karolina Tesařová

Karolina Tesařová

Rambousek se v Big Bang Media stará o PR a marketing poboček značky s výběrovými potravinami Food Story a pivotéky Pípa – Beer Story. Zkušenosti sbíral v agentuře Native PR, kde dělal pro klienty Tesco, Hornbach, Pfizer, KiK, Mondi Štětí nebo Ecobat.

Václav Rambousek

Václav Rambousek

Dupalová má za úkol posílit manažerský tým agentury. Dosud byla čtyři roky redaktorkou a reportérkou regionální televize TV 13.

Michaela Dupalová

Michaela Dupalová