
Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks
Socialsharks se stávají kreativní agenturou pro energetické nápoje Big Shock! Střídají agenturu DDB Prague, kterou nahradili v druhé fázi kampaně Challenge Accepted. Big Shock! je druhým klientem čerstvé kreativní divize Socialsharks pod vedením Daniela Krásného. Prvním, kterým divize získala, se stalo pojištění Flexi.
Socialsharks se společností Big Shock spolupracují devět let, spravují její kanály na sociálních sítích. V průběhu spolupráce se agentura podílela na realizaci a tvorbě kreativních konceptů pro sítě. Právě sociální média byly jediným komunikačním kanálem limitovaných edic a opakovaně se dařilo tyto edice skrze sociální sítě vyprodat.
„Není jednoduché pracovat na velkém množství projektů s několika různými agenturami, je to náročné nejen časově, ale i koordinačně. Díky tomu, že nám nyní Socialsharks zastřešují jak social media, tak kreativu, se našemu týmu značně ulevilo a ušetřený čas můžeme věnovat velkým a zajímavým projektů, které společně chystáme,“ vysvětlila výběr Petra Dlouhá, marketingová ředitelka společnosti Al Namura, která značku Big Shock! vlastní.
„Pracovat budeme v prvním roce především na rozpoznatelnosti značky, zdravé drzosti i svéráznosti,“ podotkl Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. Prvním velkým projektem, který Socialsharks budou jako kreativní agentura zastřešovat, bude start stáje Big Shock na rallye Dakar 2020.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií

Nový den na CNN Prima News moderují Daniela Habešová a Marek Kafka

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička
