Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

BigBoard i JCDecaux poskytují své plochy osvětě

Provozovatelé venkovní reklamy zprostředkovávají v boji proti viru informace od státu.

Osvětová kampaň na venkovních plochách BigBoardu

Osvětová kampaň na venkovních plochách BigBoardu

Jednička na trhu venkovní reklamy BigBoard, spustila celorepublikovou informační kampaň Buď ohleduplný. Na stovkách reklamních ploch po celé zemi jsou uvedeny rady, jak se co nejúčinněji chránit před nákazou koronavirem, i důležité kontakty. Kampaň BigBoard spustil celou na vlastní náklady, což je v první fázi kolem 10 milionů Kč.

Kromě reklamních ploch podél ulic a silnic využívá také svých možností v pražském metru. Pro kampaň vyčlenila i digitální plochy, na kterých je možné zveřejňovat aktuální informace obratem v reálném čase.

Série jednoduše čitelných a zapamatovatelných vizuálů apeluje na lidi, aby byli ohleduplní ke svému okolí. „Kampaň je naší rychlou reakcí na dynamicky se vyvíjecí situaci. Z pohledu podnikající skupiny v Česku se cítíme být spoluzodpovědní za celospolečenské dění, které nám není lhostejné,“ vysvětluje Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoard Praha.

Provozovatel městského mobiliáře v hlavním městě JCDecaux zase spouští vlastní kampaň za nošení roušek a odpovědné chování během současné pandemie koronaviru. Svých 200 reklamních ploch vedle toho poskytne pro komunikaci ministerstva zdravotnictví, a to zdarma. Jde o takzvané citylighty na zastávkách pražské MHD.

„Lidem chceme nabízet praktické a relevantní informace, nejen reklamu. Za normálních okolností informujeme o premiérách nových filmů, zveme na výstavy nebo upozorňujeme na akční nabídky obchodů. V tuto chvíli jsou ale nejdůležitější informace o tom, co úřady podnikají v boji proti koronaviru, a rady, jak se můžete chránit vy osobně,“ uvedla Jana Lysáčková, marketingová ředitelka JCDecaux.

Do kampaně JCDecaux za nošení roušek Dáme to se zapojila řada známých lidí – herci Jiří Macháček, Aňa Geislerová, Jitka Schneiderová nebo hudebník Dan Bárta.

Ukázka kampaně Dáme to na plochách JCDecaux

Ukázka kampaně Dáme to na plochách JCDecaux

Jako první poskytla své plochy jako informační kanál nová firma HoloMotion Media, která letos uvedla do tuzemských nákupních center holografické panely. Na ty, které stojí před supermarkety s potravinami, začala promítat v rámci kampaně #StopCovid - pod záštitou ministerstva zdravotnictví - důležité informace a kontakty.

Takzvané HLV před prodejnou Albert na Zličíně 

Takzvané HLV před prodejnou Albert na Zličíně