BigBoard posílí a rozšíří online aktivity, z O2 přichází Ferdinand Kraus

Dosavadní šéf O2 Media chce na novém místě agregovat technologie, média a know-how.

Richard Fuxa a Ferdinand Kraus

Richard Fuxa a Ferdinand Kraus

Největší tuzemský poskytovatel venkovních reklamních ploch BigBoard plánuje víc propojit svět out-of-home a obchodování v online prostředí. Naváže na plán, který představil před pěti lety, a své aktivity na tomto poli hodlá zároveň rozšířit.

Zapracovat chce hlavně na projektech, které už má ve svém portfoliu. Weby Plakatov.cz, Hyperinzerce.cz, Flowee.cz, PrahaIN.cz, FDB.cz, Bleskově.cz, TýdeníkHrot.czDrogeo.cz tak mají brzy projít výraznými proměnami, aby byly pro koncové zákazníky modernější a komfortnější. „Od července spouštíme naši novou online divizi, jejímž cílem bude zejména podporovat naše stávající projekty v online prostředí a zároveň také vyhledávat příležitosti a aktivně vstupovat do už rozběhnutých jiných projektů,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva BigBoardu.

Využít při tom chce profesních zkušeností Ferdinanda Krause, který do BigBoardu přejde z telekomunikační společnosti O2 Czech Republic, kde v současné době působí na pozici head of O2 Media, O2 Výhody & data monetization. Kraus vede O2 Media od roku 2017, se svými týmy se tam zabýval cílenými reklamními kampaněmi a monetizací operátorských velkých dat, o věrnostní program O2 Výhody se pak stará od roku 2020. Pro operátora pracuje už od roku 2012, kdy firma ještě pod předchozím majitelem nesla název Telefónica. Zprvu působil na různých obchodních pozicích, po změně majitele v roce 2014 se stal manažerem obchodní divize a vedl tým obchodníků.

„Naším cílem je vytvořit platformu pro dynamický růst online projektů. Máme v plánu agregovat technologie, média a know-how na jedno místo,“ přibližuje své záměry v novém působišti Ferdinand Kraus. „Jsem přesvědčen, že díky tomu můžeme výrazným způsobem posunout dopředu naše stávající projekty a budoucím potenciálním partnerům nabídnout zázemí silné a velké firmy, které by pro ně bylo jinak složitě dostupné. Od partnerů očekáváme lidský kapitál v podobě výjimečných nápadů a touhy být nejlepší.“ Kraus se chce soustředit na práci s daty. „Budoucnost spatřuju v excelentní orientaci směrem k zákazníkovi, pochopení jeho potřeb a jejich následném naplnění ve správný čas a na správném místě,“ dodává.

Nové aktivity budou v praxi znamenat, že vznikající online divize vyhledá zajímavé projekty v podobě například e-shopů, jimž nabídne podporu ve formě reklamních kampaní a technologického zázemí, výměnou za kapitálový vstup do projektu. Součástí nabídky bude i pomoc s nastavením marketingové, brandové, produktové a růstové strategie.

BigBoard je většinovým majitelem vydavatelství Médiáře