Provozovatel venkovních reklamních ploch BigBoard Praha dokončil akvizici 100% obchodního podílu v konkurenční firmě News Advertising. Oznámil to Michal Tichý z mediálního zastupitelství Bigmedia, které plochy BigBoardu prodává. Strany se dohodly, že nebudou o obchodní stránce transakce zveřejňovat žádné bližší informace. BigBoard patří Richardu Fuxovi, dosavadními vlastníky News Advertising byla z 85 % akciová společnost Josida a z 15 % Filip Kec.
Koupí News Advertising získal BigBoard celkem 90 ploch formátu 9,6 x 8,2 metru, zejména takzvaných double bigboardů. Reklamní prostor na těchto plochách začíná ode dneška prodávat zmíněné zastupitelství Bigmedia, součást skupiny BigBoard.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
