BigBoard sjednotil prodej venkovní reklamy

Firma BigMedia začala exkluzivně prodávat plochy sesterských společností Czech Outdoor a Outdoor Akzent.

BigBoard

Reklamní skupina BigBoard sloučila od ledna prodej venkovních ploch svých dceřiných firem. Jedna z nich, BigMedia je od ledna výhradním prodejcem reklamních ploch sesterské Czech Outdoor a zároveň exkluzivním prodejcem velkých formátů (bigboard a backlight) další sestry Outdoor Akzent. Nabízí také plochy mateřského BigBoardu.

Všechny kampaně tak nyní realizuje už výlučně BigMedia. „Těmito změnami vycházíme vstříc potřebám trhu – pro klienty znamenají zjednodušení a zrychlení komunikace a zvýšení komfortu spolupráce. Obchodní týmy jsou již nyní plně integrované,“ uvedl ředitel BigMedia Tomáš Polišenský.

BigBoard je největším obchodním zastoupením na českém trhu venkovní reklamy, s více než 60% podílem na trhu. Skupinu během let 2012 a 2013 vybudoval slovenský Joj Media House (konečným vlastníkem je podle výroční zprávy firmy Richard Flimel), od března 2012 koupil postupně firmu BigBoard Praha, Outdoor Akzent a News Outdoor (nyní Czech Outdoor). Patří mu taky Railreklam, obhospodařující plochy v prostorách a vlacích Českých drah.

Situace na tuzemském trhu venkovní reklamy. Repro: účetní závěrka BigBoard Praha

Situace na tuzemském trhu venkovní reklamy. Repro: účetní závěrka BigBoard Praha

Flimelův Joj Media House v Česku začínal jako 100% vlastník BigBoardu, ke konci roku 2012 získal 20 % BigBoardu Richard Fuxa. Na podzim 2013 pětinu v BigBoardu koupila pražská společnost Touzimsky Media Jana Veverky, libereckého politika ODS a bývalého tajemníka někdejšího šéfa Českých drah.

Majetková struktura BigBoard Praha, vedle JCDecaux dalšího předního hráče na poli české venkovní reklamy

Majetková struktura BigBoard Praha, předního hráče na poli české venkovní reklamy

Joj Media House je činný také v domovském Slovensku (provozuje televizi Joj a venkovní reklamu BigBoard) a sousedním Rakousku (prodejce venkovní reklamy Epamedia).

Sdílejte