Reklamní skupina BigBoard sloučila od ledna prodej venkovních ploch svých dceřiných firem. Jedna z nich, BigMedia je od ledna výhradním prodejcem reklamních ploch sesterské Czech Outdoor a zároveň exkluzivním prodejcem velkých formátů (bigboard a backlight) další sestry Outdoor Akzent. Nabízí také plochy mateřského BigBoardu.
Všechny kampaně tak nyní realizuje už výlučně BigMedia. „Těmito změnami vycházíme vstříc potřebám trhu – pro klienty znamenají zjednodušení a zrychlení komunikace a zvýšení komfortu spolupráce. Obchodní týmy jsou již nyní plně integrované,“ uvedl ředitel BigMedia Tomáš Polišenský.
BigBoard je největším obchodním zastoupením na českém trhu venkovní reklamy, s více než 60% podílem na trhu. Skupinu během let 2012 a 2013 vybudoval slovenský Joj Media House (konečným vlastníkem je podle výroční zprávy firmy Richard Flimel), od března 2012 koupil postupně firmu BigBoard Praha, Outdoor Akzent a News Outdoor (nyní Czech Outdoor). Patří mu taky Railreklam, obhospodařující plochy v prostorách a vlacích Českých drah.

Situace na tuzemském trhu venkovní reklamy. Repro: účetní závěrka BigBoard Praha
Flimelův Joj Media House v Česku začínal jako 100% vlastník BigBoardu, ke konci roku 2012 získal 20 % BigBoardu Richard Fuxa. Na podzim 2013 pětinu v BigBoardu koupila pražská společnost Touzimsky Media Jana Veverky, libereckého politika ODS a bývalého tajemníka někdejšího šéfa Českých drah.

Majetková struktura BigBoard Praha, předního hráče na poli české venkovní reklamy
Joj Media House je činný také v domovském Slovensku (provozuje televizi Joj a venkovní reklamu BigBoard) a sousedním Rakousku (prodejce venkovní reklamy Epamedia).

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
