Největší tuzemská billboardová firma BigBoard uvedla na trh svou dceřinou firmu MetroZoom. Ta obhospodařuje reklamní nosiče v pražském metru, celkem 1.196 prosvětlených vitrín, takzvaných citylightů, zkráceně CLV, v 56 stanicích metra. Síť MetroZoom funguje od července a jejím jednatelem je Marek Pavlas z BigBoardu.
Kampaně je v ní možné plánovat na periodu 14 dní, konkrétně buď od 1. do 15. nebo od 16. do 30. dnes v měsíci. Novinkou je možnost zacílit v metru na konkrétní socioekonomické skupiny. Umožňují to předdefinované podmnožiny reklamních ploch.
Firma nabízí šest takových skupin. Síť Centrum cílí na střed Prahy, nejfrekventovanější stanice, mladou populaci a turisty, Shopping je zaměřena na pokrytí největších obchodních center, Business pokrývá největší pražská business centra a cílí na střední a vyšší vzdělanostní a příjmovou skupinu se zájmem o technologie, Rezident je s cílením na běžnou populaci, Street sdružuje plochy v nadzemí u vstupů a výstupů metra viditelné i pro pěší a kolem projíždějící auta, čímž mohou suplovat standardní citylighty v ulicích, a Journal v blízkosti trafik ve vestibulech.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
