Prodejce venkovní reklamy BigBoard mění internetovou firmu HyperMedia na BigZoom. Přejmenování proběhlo k 1. červnu a následuje zhruba rok poté, co BigBoard firmu HyperMedia ovládl. Zprvu získal 80% podíl, nyní přímo BigBoardu patří 76,67 %, jeho šéfovi Richardu Fuxovi 20 % a původní majitel Petr Beneš zůstal minoritním akcionářem s 3,33 %. Na dotaz Médiáře to uvedla mluvčí BigBoardu Pavlína Stránská. Beneš už také není výkonným ředitelem firmy, jak se původně plánovalo.
Podle deníku E15 Beneš odešel už na přelomu roku poté, co BigBoard navýšil základní kapitál za dvou na 12 milionů Kč vydáním nových akcí, přičemž BigBoard mohl nové akcie získat zápočtem své desetimilionové pohledávky vůči HyperMedii z úvěru, který ji poskytl. Podle E15 tomu předcházel spor o manažerská rozhodnutí.
K přejmenování společnosti HyperMedia teď došlo v souvislosti s názvem nynějšího hlavního produktu firmy, portálu BigZoom.cz. Ten nahradil dosavadní Hyperslevy.cz. „BigZoom je výsledkem plánované transformace konceptu portálu Hyperslevy, který nahradí k 1. červnu 2020. Veškeré vouchery na Hyperslevách ale samozřejmě zůstávají v platnosti a zákazníci je budou moci řádně vyčerpat,“ ujišťuje mluvčí Stránská.
Nový portál BigZoom nabízí poukazy na ubytovací služby a zážitky. Pro firmu zaměřenou na venkovní reklamu to představuje další zdroj možných příjmů v situaci, kdy trh s venkovní reklamou klesá o třetinu. Podle BigBoardu je cílem nové služby „v současné nestandardní situaci podpořit domácí turistiku a nabídnout zákazníkům pro jejich dovolenou v Česku jen to nejlepší z jedinečných zážitků, hotelů, penzionů a wellness v naší zemi“.
BigZoom se ve skupině BigBoard řadí mimo jiné k firmě MetroZoom, která vznikla loni v létě a nabízí reklamu na plochách v pražské podzemní dráze.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Rada ČT je kompletní, Senát zvolil šest nových radních
