BigMedia podpořila premiérové WPP Expo – ⁠Worlds of Marketing

Společnost BigMedia, tuzemská jednička na trhu venkovní reklamy, se stala významným partnerem WPP Expo, jedné z největších marketingových akcí v Česku.

BigMedia na WPP Expo

BigMedia na WPP Expo

Na konferenci WPP Expo, která se konala 21. června v prostorách WPP Campusu v Praze, zavítalo na 750 účastníků, kteří měli možnost vydat se – podle motta konference – za hranice všedního marketingu a inspirovat se přednáškami pozoruhodných řečníků a zmapovat mediální a technologické novinky napříč všemi formáty mediálního trhu.

Společnost BigMedia se do dění zapojila umístěním kompletně digitálního stánku, kde prezentovala technologické novinky a téměř neomezené možnosti digitální venkovní reklamy, mezi něž patří i dynamické nasazování spotů podle počasí, real-time zobrazení aktuálních informací nebo úplně nový způsob prezentace produktů a značek třeba i skrze trojrozměrné digitální spoty.

BigMedia na WPP Expo

Digitální stánek BigMedia na WPP Expo

BigMedia na WPP Expo

BigMedia na WPP Expo ukázala možnosti digitální venkovní reklamy

Prezentace digitálního OOH, jako nové dimenze venkovní reklamy, bylo i hlavním bodem – podle ohlasů – jedné z nejzajímavějších a nejužitečnějších přednášek konference, ve které Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom, detailně popsal, jak propojení venkovní reklamy, dat a technologií nabízí klientům zcela nové možnosti pro plánování, cílení, nasazení a kreativní řešení jejich kampaní.

Michal Tichý při vystoupení na WPP Expo

Michal Tichý při vystoupení na WPP Expo

„Digitalizace, automatizace a data jsou všudypřítomnou realitou, která se samozřejmě promítá i do venkovní reklamy. To co bylo dříve možné jen u online reklamy, je dnes již běžnou součástí i venkovní komunikace. Digitální venkovní plochy jsou dnes tak spíše online reklamou, jen ve venkovním prostředí,“ doplňuje k prezentaci a k možnostem venkovních digitálních ploch Michal Tichý.

BigMedia propagovala WPP Expo na reklamních plochách v metru

BigMedia propagovala WPP Expo na reklamních plochách v metru

Mezi další řečníky se zařadili například Monika Hovorková, brand lead  z České spořitelny, Ladislav Báča, director of brand & marketing Communication T-Mobile CZ, Ondřej Krátký, CEO Liftago, Jakub Strýček, marketingový ředitel TV Nova a mnozí další z významných společností působících na českém trhu, kteří jsou lídry marketingového světa.

Objevnou misi napříč devíti světy marketingu zhodnotil za pořádající WPP David Lhota, country manager Czech Republic: „Před pár měsíci jsme přišli s vizí vytvořit event, který bude kombinací 1:1 interakce, přednášek a networkingu. Věnovali jsme přípravě obrovské množství času a energie a společně jsme vytvořili, podle pozitivních reakci zúčastněných, velmi podařenou akci. Jsem přesvědčen, že jsme se svým způsobem zapsali do historie komunikačního byznysu v Čechách. Mám upřímnou radost.“

Sdílejte