Novým generálním ředitelem prodejce venkovních reklamních ploch BigMedia se stal Marek Pavlas, dosavadní finanční ředitel firmy. Ve funkci střídá Tomáše Polišenského. Ten bude z Prahy řídit finance mateřského BigBoardu, který má svá aktiva na Ukrajině a v Bělorusku. Současně se má věnovat vlastním projektům mimo oblast venkovní reklamy (podle obchodního rejstříku je například čtvrtinovým spolumajitelem firmy Postel, věnující se hostinské činnosti, a působí jako jednatel společnosti Living Room, pronajímající byty a nebytové prostory).
Pavlas pracuje ve skupině BigBoard přes 12 let. Začínal zde jako finanční ředitel pro Česko a Slovensko. Od roku 2007 působil v pozici finančního ředitele v Moskvě, kde zodpovídal za finance ruského BigBoardu. V roce 2012 se vrátil a stal se finančním ředitelem české skupiny BigBoard.
Ve spolupráci s O2 Media loni představil nástroj pro plánování a vyhodnocování venkovní reklamy BigPlan, který má zjišťovat mediální výkonnost venkovních kampaní. BigPlan plánuje firma v letošním druhém kvartálu představit ve vylepšené verzi.
BigMedia prodává venkovní reklamní nosiče pod značkami BigBoard, CzechOutdoor, Outdoor Akzent, Bilbo City a Railreklam.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
