Mediální zastupitelství BigMedia spustilo online nabídku všech venkovních reklamních ploch skupiny Bigboard, nazvanou Plakátov.cz. Nový „e-shop“ venkovních reklamních ploch má umožňovat jejich výběr podle typu a lokality. Každý týden je jeho součástí balík nových ploch k odběru a speciální cenové nabídky.
S heslem Billboardy přes internet bude spuštění webu podporovat celorepubliková venkovní reklamní kampaň navazující na projekt Kluka z plakátu, který bude provázet i samotným webem. Zatímco ale web Kluk z plakátu, jehož maskot se inspiroval stejnojmenným televizním Večerníčkem z přelomu 60. a 70. let minulého století, zůstává obchodní platformou využívající kontakt s obchodníkem BigMedia, Plakátov.cz má fungovat jako e-shop s možností výběru a nákupu ploch online nonstop.
„Nákup online přes internet je dnes běžnou součástí chování spotřebitelů a vytvoření e-shopu, kde si každý bude moci sám plochy jednoduše vybírat a objednávat, je v dnešní době logický krok,“ tvrdí ředitel BigMedia Tomáš Polišenský.
K samotnému nákupu ploch se klient podle něj nemusí předem registrovat, stačí si jen vybrat plochy z nabídky a přesunout je do „košíku“ jako ve standardním e-shopu. Po vyplnění fakturačních údajů a odeslání objednávky klientovi přijde na mail potvrzení spolu s fakturou. Součástí Plakátova bude i online nabídka a přehled ploch ve všech českých krajích včetně Prahy, které si klient bude poptávat podle vlastního výběru. Na základě této poptávky by měl obratem obdržet cenovou nabídku.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
