O tomto víkendu tragicky zemřel Petr Zettner, který od září jako šéfredaktor vedl Rádio Junior. Oznámil to Český rozhlas. Generální ředitel René Zavoral vzpomněl Petra Zettnera jako odborníka, profesionála a kamaráda a za sebe i rozhlas vyjádřil soustrast rodině i pozůstalým.

BigMedia v novém, zkombinuje offline a online

Billboardová firma Richarda Fuxy připravuje balíček venkovní a internetové reklamy.

Karel Gott a Richard Fuxa na výstavě Gott My Life

Karel Gott a Richard Fuxa na výstavě Gott My Life

Poskytovatel venkovní reklamy BigMedia rebrandoval a rozšiřuje záběr své činnosti v oboru reklamy. Nové logo představila firma Richarda Fuxy svým partnerům v úterý večer na pražské Náplavce na výstavě Gott, My Life, kterou pořádá. Slavnostního odhalení nového loga se účastnil Karel Gott s rodinou. Inovovanou značku BigMedia, stejně jako grafiku výstavy, vytvořili Filip Hejduk a Martin Strnad z grafického studia Heyduk, Musil & Strnad.

Nové logo BigMedia

„Jasně modrá barva nového loga BigMedia vyjadřuje přímočarý a jednoznačný přístup k hodnotám, které společnost vytváří. Široký tvar písmene B působí rozložitě, vyzařuje sílu, stabilitu a serióznost,“ uvádí tvůrci nové značky

BigMedia, pod níž patří i společnosti Railreklam, Czech Outdoor, Outdoor Akzent, Qeep a News Advertising, má na tuzemském trhu s venkovní reklamou podíl 55 %, dál udává přes 17.000 reklamních ploch ve víc než 400 měst a obcí Česka. Kromě outdooru se BigMedia věnuje také zajišťování komerčních eventů pro klienty a také pořádání výstav – Gott, My Life je už třetí, předcházely výstavy Muchových obrazů ze sbírky Ivana Lendla a Reynka s Chagallem.

Loď BigMedia s výstavou Gott My Life

Loď BigMedia s výstavou Gott My Life

„Nově nyní rozšiřujeme působení v online prostoru, ve kterém jsme zatím svým klientům pouze umožňovali objednávání venkovních ploch prostřednictvím e-shopu s venkovní reklamou Plakátov.cz. V blízké budoucnosti klientům nabídneme možnost naplánování kombinovaného balíčku out-of-home & online, díky kterému dosáhnou vyšší efektivity zásahu, než kdyby tyto kampaně plánovali sami odděleně,“ tvrdí BigMedia. Jak doplnila pro Médiář, reklama na internetu by měla primárně využít sociální sítě jako Facebook či obsahovou síť Googlu: „Weby doplňkově. V případech dobré afinity i náš internetový lifestylový magazín Flowee. Vždy bude záležet na briefu od zadavatele.“

Dalším čerstvým projektem BigMedia je sdílení kol pod značkou Velonet. To zatím funguje v Brně, chystá se do Prahy.