Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Bikero si vybralo PR.Konektor, komunikuje víc

Prodejci kol se vyplatilo investovat do velké kampaně při první, jarní vlně koronakrize.

Obchod s jízdními koly a dalším sportovním vybavením Bikero rozšiřuje komunikaci. Navázalo proto spolupráci s agenturou PR.Konektor. Prodejce letos zaznamenal meziroční nárůst prodejů o stovky procent. Důležitou součástí úspěchu byla rozsáhlá televizní a internetová kampaň, v níž firma propagovala službu dodání objednaného kola, smontovaného a seřízeného, až domů s využitím vlastního kurýra. Kampaň společnosti umožnila růst v době největší nejistoty při první vlně koronakrize. Firma tak podobnou taktiku volí i během druhé vlny.

„Součástí našich služeb je odborná asistence zákazníkům. Chceme jim koupi kola maximálně usnadnit, naši technici jsou proto připraveni každé kolo seřídit a nastavit na míru konkrétnímu člověku. I proto kola doručují naši zaměstnanci a neposíláme je přes zásilkové služby. Právě svou expertízu chceme v komunikaci ještě víc zdůraznit,“ říká Jan Coufal, zakladatel Bikera a zároveň ředitel reklamní agentury Czech Promotion.

„Naším úkolem je v této souvislosti vyhledávat nová témata, a to jak pro korporátní komunikaci, tak pro lifestylovou. V médiích tak budeme soustavně posilovat pozici Bikera i jeho zástupců jako odborníků na cyklistiku v Česku,“ uvedl Jan Pácl z PR.Konektoru.

Bikero je na trhu od roku 2015 a v současnosti provozuje e-shop a dvě kamenné prodejny – v Hradci Králové a v Praze. Právě v hlavním městě v následujících měsících má přibýt ještě jedna.