Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Billa ve věrnostní kampani nabízí nádobí s Mickeym a Minnie

Obchodní řetězec Billa uvádí další kampaň ve spolupráci s Disney. Snídaňová souprava nádobí v bílošedé barvě sestává z hrníčků, misek, talířků a boxu na ovoce či oříšky. Zdobí je kreslené postavičky myšáka Mickeyho a myšky Minnie.

Od 9. ledna do 5. března mohou zákazníci sbírat nálepky s logem Disney, které následně smění za vybraný set ze snídaňového servisu. Za každý nákup v hodnotě nad 250 Kč získá zákazník jednu nálepku, kterou si nalepí na svou sbírací kartu. Jakmile nasbírá 15 bodů, může si vybrat svůj snídaňový set Disney, tedy dva hrníčky, dva talířky, dvě misky nebo krabičku s víčkem, s doplatkem 99,90 Kč. Členové Billa Bonus Clubu mohou získat nádobí s Mickeym a Minnie za 1.000 bonusových bodů s doplatkem 99,90 Kč.

Novou věrnostní akci podpoří komunikační kampaň v televizi, v tisku a online. Vytvořila ji agentura McCann Prague.

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Kampaň k novému věrnostnímu programu Billy

Sbírací karta Billy

Sbírací karta Billy

Sbírací karta Billy

Sbírací karta Billy