Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Billa míří věrnostní kampaní na zdravý životní styl

V první věrnostní kampani roku od Billy jsou k mání váhy, tlakoměr či fitness tracker.

Z aktuální věrnostní kampaně Billy

Z aktuální věrnostní kampaně Billy

Supermarkety Billa odstartovaly novou věrnostní kampaň nazvanou Zaměřte se na své zdraví. Členové věrnostního Billa Bonus Clubu si mohou za body z nákupů nakoupit produkty značek Leifheit, Curver či Soehnle podporující zdravý životní styl.

Jsou mezi nimi

  • osobní váha, která měří tělesnou hmotnost, množství tuku a vody v těle, svalovou hmotu a BMI (běžná cena 999 Kč, pro členy 499,90 Kč a 350 bodů z věrnostní karty),
  • digitální kuchyňská váha (běžná cena 1.019 Kč, pro členy 519,90 Kč a 500 bodů),
  • osobní tlakoměr (běžně za 999 Kč, pro členy za 499,90 Kč a 350 bodů),
  • sada dóz o objemu 1,6 litru (místo 299 Kč za 119,90 Kč a 200 bodů),
  • láhev na pití (místo 149 Kč za 109,90 Kč a 200 bodů)
  • a fitness tracker (místo 1.590 Kč za 799,90 Kč a 500 bodů).

O ten se navíc od ledna do března soutěží na Instagramu. Ta stejně jako celá věrnostní kampaň probíhá od 8. ledna do 4. března, respektive do vyprodání zásob.